.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پایش نقاط حادثه خیز دریای خزر
نقاط حادثه خیز دریای خزر در حال پایش است.

به گزارش شمال نیوز،کریمیان رییس هیات نجات غریق و غواصی مازندران گفت: طرح پایش نقاط حادثه خیزدریای خزر به منظور کاهش غریق در تابستان امسال در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه در این طرح مناطق شنا ممنوع، پر خطر و حادثه خیز ۴ هزار کیلومتر نوار ساحلی استان شناسایی می‌شود، افزود: پراکنش ناجیان غریق پس از پایش طرح، متناسب با خطر پذیری نقاط انجام می‌شود.

کریمیان گفت: هنوز تصمیمی برای طرح دریا گرفته نشده است، اما ناجیان غریقاز اول خرداد در سواحل استان مستقر می‌شوند.

رئیس هیئت نجات غریق با بیان اینکه هنوز تعداد ناجیانی که در طرح دریای امسال به کار گیری می‌شوند مشخص نیست، گفت: هفته آینده جلسه‌ای در استانداری با حضور همه دستگاه‌های اجرایی مرتبط با طرح دریا تشکیل و راجع به روند اجرایی این طرح تصمیم گیری می‌شود.

کریمیان افزود: یکی از معضلاتی که پارسال در طرح دریا وجود داشت تعهد نداشتن مالکان ویلا‌ها و پلاژ‌های خصوصی برای بکارگیری ناجیان غریق بود که قرار است در نشستی با مسئولان قضایی استان برای حل این مشکل چاره اندیشی شود.

وی گفت: بر اساس نص صریح قانون مالکان ویلا‌های خصوصی موظف به بکارگیری ناجیان غریق هستند برخی از این افراد پارسال از اجرای این قانون شانه خالی کردند که نتیجه آن غرق شدن چند نفر در ویلا‌های خصوصی بود.

ریئس هیئت نجات غریق و غواصی مازندران با بیان اینکه ساز و کار فعالیت ناجیان غریق هفته آینده نهایی می‌شود، افزود: این هیئت برای کاهش تعداد غریق، افزایش تجهیزات، پرداخت به موقع حقوق و بیمه ناجیان غریق را به استانداری پیشنهاد داده است./باشگاه خبرنگاران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.97 seconds.