.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خانواده سریال پایتخت علاقه خاصی به مازندران دارند/13 ماه سرباز پادگان ساری بودم
بازیگر نقش ارسطو در سریال پایتخت با اعلام اینکه خانواده پایتختی‌ها علاقه خاصی به مازندران دارند، گفت: ما پایتختی‌ها خودمان را به فرهنگ مازندران خیلی نزدیک می‌دانیم.

به گزارش شمال نیوز، احمد مهران‌فر چهارشنبه‌شب در مراسم جشن نفس و افتتاح بوستان ولایت در ساری، اظهار کرد: هیچ مراسمی با چنین جمعیتی ندیدم ولی همواره علاقه‌مند بودم در چنین مراسمی حضور پیدا کنم که منتظر فرصتی بودم.

وی با بیان اینکه مدت 13 ماه سرباز پادگان ساری بودم، افزود: زمانی‌ که سرباز بودم همواره منظره زیبای درختان سرو پادگان نظرم را جلب می‌کرد و مورد توجه من بود.

این بازیگر تئاتر و تلویزیون با اشاره به تأیید خبر ازدواجش، گفت: خوشحال هستم که نیمه گمشده خود را پیدا کردم و امیدواریم همه جوانان کشور بتوانند در شرایط خوب نیمه گمشده خود را پیدا کنند، هرچند می‌دانیم درحال حاضر زندگی بسیار سخت شده است.

مهران‌فر بیان کرد: افراد بسیار دوست‌داشتنی از مازندران در زندگی من هستند که همواره علاقه داشتم و دارم تا با زبان و لهجه مازندران آشنا شوم.

وی یادآور شد: ساری یکی از شهرهایی است که با بیشتر خیابان‌هایش از جمله فرهنگ، قارن، ساعت آشنا هستم.

این بازیگر سریال پایتخت با اعلام اینکه خانواده پایتختی‌ها علاقه خاصی به مازندران دارند، اظهار کرد: ما پایتختی‌ها خودمان را به فرهنگ مازندران خیلی نزدیک می‌دانیم؛ چراکه درطول پنج سری ساخت سریال پایتخت تقریبا 15 ماه از عمر ما در این استان گذشت.

مهران‌فر تصریح کرد: در قشم و کیش افرادی داریم که به‌عنوان قشم‌بند و کیش‌بند هستند ما پایتختی‌ها مازنی‌بند هستیم که افتخاری بوده که نصیب‌مان شده است.

وی با بیان اینکه اهل کاشان هستیم، افزود: ولی نام شهر گمشده من مازندران و گیلان است.

این بازیگر سریال پایتخت خاطرنشان کرد: درحال حاضر در چند کار تئاتر و سریال اجتماعی مشغول به کار هستیم.

مهران‌فر در بیان خاطرات خود از دوران سربازی از ورزشکارانی همانند عسگری محمدیان، بهداد سلیمی و همچنین مجید ترکان که در حال حاضر مدیر تیم‌های بزرگسالان کشتی ایران نام برد که به آنان علاقه خاصی دارد که افتخار کشور ما هستند./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.724 seconds.