.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مردم ساری بوستان ولایت را هدیه‌ای از سوی مقام معظم رهبری می‌دانند
شهردار ساری گفت: با پیگیری‌های فراوان همه مدیران به‌ویژه تیم مدیریت شهری با طرح خروج پادگان ازسوی فرمانده معظم کل قوا موافقت شد که در واقع مردم ساری بوستان ولایت را هدیه‌ای از سوی مقام معظم رهبری می‌دانند.

به گزارش شمال نیوز، مهدی عبوری چهارشنبه‌شب در مراسم جشن نفس و افتتاح بوستان ولایت در ساری، با طرح سؤالاتی از جمله آیا شهر ساری نسبت به گذشته در ابعاد خدماتی، عمرانی و شهری تغییر کرده، آیا با وجود تمامی تخریب‌ها و شایعه‌سازی‌ها علیه مجموعه مدیریت شهری اهالی شهر از عملکرد ما راضی هستند؟ اظهار کرد: از زمان شروع به کارم در پیشگاه اهالی شهر فرهنگ را هم‌سنگ عمران نامیدم.

*فرهنگ را هم‌سنگ عمران نامیدم

وی بیان کرد: اعتقادم به انجام امور فرهنگی به‌عنوان کلیدی‌ترین عنصر پیشرفت این سرزمین کهن بوده و لحظه‌ای از این تفکر عقب نشستم.

شهردار مرکز مازندران ادامه داد: باوجود همه فشارها بر عهدی که با شما مردم بستم ایستادگی کردم، البته تا زمانی‌که شما مرا باور داشته باشید.

این مسؤول با اشاره به اینکه بوستان زیبای ولایت ساری این مکان تاریخی مورد بهره‌برداری قرار گرفت، اضافه کرد: این مجموعه تاریخی در زمان فتحعلی شاهد قاجار تبدیل به نوباغ شاه شد و حدود یک قرن تبدیل به پادگان ارتش شد که با پیگیری‌های فراوان همه مدیران به‌ویژه تیم مدیریت شهری با طرح خروج پادگان ازسوی فرماندهی معظم کل قوا موافقت شد که در واقع ما مردم ساری این مجموعه را هدیه‌ای از سوی رهبری می‌دانیم.

*تمامی خدمات اجتماعی و فرهنگی در دل بوستان ولایت نهفته است

عبوری با اعلام اینکه تقریبا تمامی خدمات اجتماعی و فرهنگی در دل این مجموعه تاریخی نهفته است، اظهار کرد: آمفی تئاتر روباز، ساختمان شورا، معاونت فرهنگی شهرداری، نگارخانه، خانه کودک، خانه تئاتر، خانه علوم و نجوم، کتابخانه دیجیتال، سرای جهان‌دیدگان، سینمای هنر و تجربه، مسجد، موزه و... پیشکشی برای مردم ساری است.

وی با تأکید بر اینکه فرهنگ زیربنای همه علوم بوده که می‌تواند ما را به رشد و تکامل برساند، تصریح کرد: یادمان باشد این سرزمین از فضای فرهنگی خوبی برخوردار بوده و اکنون ما نیز میراث‌دار بزرگان علم و ادب هستیم تا به نسل آینده انتقال دهیم.

*اجرای پروژه‌ها با اولویت اشتغال‌زایی در ساری

شهردار ساری خطاب به نوبخت سخنگوی دولت، گفت: پروژه‌های بسیار با اولویت اشتغال‌زایی در شهرستان ساری در دستور کار ما قرار دارد که لازم است به بهره‌برداری برسد.

این مسؤول یادآور شد: پروژه مهار آب‌های سطحی و همچنین فاز سوم و چهارم ابن شهر آشوب نیز باید به بهره‌برداری برسد.

* ساری در مسیر جدیدی از توسعه و پیشرفت قرار گرفت

عبوری با بیان اینکه ساری در مسیر جدیدی از توسعه و پیشرفت قرار گرفته است، اضافه کرد: تیم مدیریت شهری سرشار از نبوغ و بلوغ فکری بوده و مسیر پیشرفت نسبت به گذشته هموارتر شده است.

وی با اشاره به اینکه گفتمان و مناظره جایگزین مناسبی برای تصمیم‌گیری است، گفت: تعامل رمز موفقیت و پیروزی خواهد بود.

شهردار ساری با اعلام اینکه مدیریت شهری به احترام آسایش و آرامش اهالی شهر در مسیر پیشرفت و تعالی است، گفت: مطمئن باشید برای پیشرفت و آبادانی شهر، مدیریت شهری یا راهی می‌یابد و یا راهی می‌سازد.

منبع:فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.467 seconds.