.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مسؤولان باشگاه نساجی و خونه به خونه به حاشیه‌ها نپردازند/ رقابت سنگینی در پیش است
رئیس هیأت فوتبال مازندران با اشاره به اینکه هر دو تیم خونه به خونه و نساجی مازندران شایستگی صعود به لیگ برتر هستند، گفت: ازمسؤولان هر دو تیم خواهش می‌کنم که آرامش خود را حفظ کنند و به حاشیه‌ها نپردازند.

به گزارش شمال نیوز،غلامرضا بهروان با اشاره به اینکه دو تیم خونه به خونه و نساجی برای رسیدن به لیگ برتر رقابت فشرده‌ای دارند، اظهار کرد: از مدیریت، بازیکنان و کادر فنی هر دو تیم که با شایستگی تا اینجا پیش آمدند و در آستانه صعود به لیگ برتر قرار دارند تشکر می‌کنم.

وی تصریح کرد: هر دو باشگاه خونه به خونه و نساجی مدیریت خوبی دارند هر دو تیم از بخش خصوصی هستند، سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال هم در برگزاری منظم مسابقات تلاش زیادی به خرج داده است.

این مسؤول افزود: هفته آینده در لیگ دسته اول ممکن است یک روز تاریخی برای فوتبال مازندران رقم بخورد زیرا هر دو تیم شانس صعود به لیگ برتر را دارند، بنابراین از هر دو تیم خواهش می‌کنم که آرامش خود را حفظ کنند و به حاشیه‌ها نپردازند.

بهروان گفت: رقابت سنگینی در پیش است و بهتر است که دو تیم در فضایی سالم فعالیت کنند و شاید هر دو تیم هم به لیگ برتر آمدند که البته شایستگی‌اش را هم دارند.

وی افزود: بازیکنان و مدیریت باشگاه باید به دنبال حفظ آرامش خود باشند، دو تیم در مسیر یکدیگر قرار ندارند بلکه هر دو در راستای یک هدف تلاش می‌کنند.

رئیس هیأت فوتبال مازندران در مورد اینکه این استان زیرساخت‌های لازم برای حضور در لیگ برتر را دارد یا نه اظهار کرد: 6 ماه پیش سازمان لیگ نامه‌ای به باشگاه‌ها نوشته و ایرادهای ورزشگاه‌ها را به آنها گوشزد کرده است.

این مسؤول ادامه داد: ورزشگاه‌ شهدای هفتم تیر بابل بهتر از قبل شده‌ اما بعد از صعود به لیگ برتر باید با یک مدیریت جهادی و بسیجی همه کمک کنند تا ورزشگاه‌ها به طور کامل تجهیز شود.

بهروان در مورد اینکه ظرفیت ورزشگاه 6 الی 7 هزار نفری برای حضور در لیگ برتر کافی است، یادآور شد: مگر ورزشگاه‌های شهرهایی مثل مسجدسلیمان یا شهر جم بوشهر چقدر است، مهم این است که ورزشگاه تجهیز شود و امکانات سخت افزاری مناسبی داشته باشد و نور ورزشگاه کامل باشد.

وی گفت: فوتبال مازندران شایسته حضور در لیگ برتر است هم اکنون یکی از تیم‌های فینالیست جام حذفی تیم مازندرانی است، آن هم در حالی که بسیاری از تیم‌های صاحب نام در این رقابت حضور داشتند./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.123 seconds.