.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افزایش 26 درصدی صادرات از گمرکات مازندران در فروردین‌ماه
مدیرکل گمرکات مازندران از افزایش 26 درصدی صادرات از گمرکات استان مازندران در فروردین‌ماه امسال خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، علی یوسفی‌منش ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در فروردین امسال صادرات غیرنفتی مازندران به 29 میلیون و 297 هزار دلار رسید، اظهار کرد: طی این مدت بیش از 56 میلیون و 852 هزار دلار نیز از طریق گمرکات استان مازندران در نوشهر، امیرآباد و فریدونکنار وارد استان شد.

وی افزود: همچنین بیش از 62 هزار تن انواع کالا از طریق گمرکات نوشهر، امیرآباد، آمل، ساری و فریدونکنار به کشورهای عراق، فدراسیون روسیه، افغانستان، ترکمنستان و قزاقستان صادر شده است که از نظر ارزشی 26 درصد رشد را نسبت مدت مشابه در سال 96 نشان می‌دهد.

مدیرکل گمرکات استان مازندران عنوان کرد: اقلام عمده کالاهای صادراتی گمرکات مازندران شامل سیمان، انواع فرآورده‌های لبنی، انواع مواد غذایی، کالاهای صنعتی، گل وگیاه، میوه، مصنوعات چدن، مصنوعات چوبی و... است.

وی تصریح کرد: در این مدت بیش از 211 هزار تن انواع کالا وارد گمرکات مازندران شده است که نسبت به مدت مشابه در سال 96 به ترتیب از نظر وزنی و ارزشی از رشد 27و 78 درصدی برخودار بوده است.

این مسؤول بیان کرد: اقلام عمده کالاهای وارداتی نیز شامل جو، ذرت، کاغذ، محصولات شیمیایی و روغن پایه بوده است که از طریق گمرکات استان مازندران و از کشورهای روسیه، امارات، هلند، اسپانیا، قزاقستان و... به ایران وارد شده است.

وی درآمد گمرکات استان مازندران در فروردین ماه امسال را بیش از 98 میلیارد و 466 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته، رشد 97 درصدی افزایش را نشان می‌دهد.

یوسفی‌منش گفت: در فروردین امسال50 تن کاغذ چاپ و تحریر به ارزش 43 هزار و230 دلار از طریق گمرکات استان مازندران به مقصد کشور افغانستان ترانزیت خارجی شده است./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.