.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استانداردسازی مولفه اصلی حمایت از کالای ایرانی است
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری مازندران مولفه اصلی در حوزه حمایت از کالای ایرانی را استانداردسازی بیان ‌کرد و گفت: تشویق مردم به سمت استفاده از کالاهای ایرانی لازم است.

به گزارش شمال نیوز، سید یدالله نبوی پیش ازظهر چهارشنبه در جلسه پدافند غیر عامل شهرستان جویبار با اعلام اینکه استانداردسازی یک اصل وبرند است، افزود: اگر خواهان رقابت بین کالاهای ایرانی با کالای خارجی هستیم باید به برند سازی محصولات داخلی توجه کنیم.

وی نامگذاری شعار امسال را حمایت از کالای ایرانی و امنیت اقتصادی برای کارآفرینان بیان کرد و اظهار داشت: مدیران دستگاههای اجرایی باید تهدید محور باشند و مدیران این شهرستان باید تهدیدهای این حوزه راشناسایی وبا ارائه راهکار به ما نسبت به حل آن اقدام کنیم.

نبوی با اشاره به اینکه فضای مجازی یک نوع تهدید است گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران به این تهدیدات دست یافته است و باید بدنبال راهکار مناسب برای حل مشکل باشیم.

مدیر عامل پدافند غیر عامل مازندران با اشاره به فضای مجازی تصریح کرد: در ابتدا باید اعتماد مردم راجلب کنیم، چرا که اگر پیام رسان های داخلی ما نتوانند این اعتماد سازی را مهیا کنند، ما نخواهیم توانست در مقابل تهدیدهای دشمن ایستادگی کنیم.

وی به بحران آب در کشور اشاره کردو گفت: شناسایی تهدیدات در حوزه هایی که آسیب پذیر هستند بسیار مهم بوده و باید دراین راستاتلاش کنیم./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.085 seconds.