.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سخنگوی کمیسیون‌های امنیت ملی و حقوقی تشریح کرد؛
آخرین وضعیت تحقیق و تفحص از دوتابعیتی‌ها در مجلس
شمال نیوز : سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی با تاکید بر اینکه حضور دوتابعیتی‌ها در مقامات عالی مملکت درست نیست چراکه ظلم به انقلاب اسلامی و نظام است، تصریح کرد: از طریق پلیس اینترپل باید به تخلفاتی که کاوه مدنی در حوزه جاسوسی دارد، رسیدگی شود.....
آخرین وضعیت تحقیق و تفحص از دوتابعیتی‌ها در مجلس

شمال نیوز : سخنگوی کمیسیون‌های امنیت ملی و حقوقی، آخرین وضعیت تحقیق و تفحص از دوتابعیتی‌ها در مجلس را تشریح کردند.

به گزارش شمال نیوز ،  حجت‌الاسلام حسن نوروزی عضو کمیته تحقیق و تفحص از مدیران دوتابعیتی با اشاره به خروج کاوه مدنی از کشور، اظهار کرد: کاوه مدنی، معاون دوتابعیتی رئیس سازمان حفاظت محیط زیست دوتابعیتی بود.

وی ادامه داد: طبق قانون اساسی، دوتابعیتی‌ها حق ورود در مناصب عالی را ندارند و قانون مدنی هم یک تابعیت را محترم شمرده است.

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی با تاکید بر اینکه حضور دوتابعیتی‌ها در مقامات عالی مملکت درست نیست چراکه ظلم به انقلاب اسلامی و نظام است، تصریح کرد: از طریق پلیس اینترپل باید به تخلفاتی که کاوه مدنی در حوزه جاسوسی دارد، رسیدگی شود.

عضو کمیته تحقیق و تفحص از مدیران دوتابعیتی گفت: کمیته تحقیق و تفحص از مدیران دوتابعیتی، گزارش اقدامات خود و لیست دوتابعیتی‌ها را به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی ارائه کرده است.

همچنین سیدحسین نقوی‌حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران، درباره آخرین وضعیت گزارش کمیته تحقیق و تفحص از مسئولان دوتابعیتی، اظهار کرد: ما نتیجه تحقیق و تفحص و همچنین لیست 100 نفره مدیران دوتابعیتی را به مراجع ذی‌صلاح ارسال کردیم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.954 seconds.