.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اولتیماتوم شهردار ساری به شهرداران مناطق و مدیران عامل سازمان‌ها درخصوص جذب نیروهای جدید
شهردار ساری درخصوص جذب نیروهای جدید به شهرداران مناطق و مدیران عامل سازمان‌های تابعه با ابلاغ نامه‌ای، هشدار داد.

به گزارش شمال نیوز، مهدی عبوری شهردار ساری هفته اخیر طی نامه‌ای خطاب به شهرداران مناطق و مدیران عامل سازمان‌ها در خصوص جذب نیرو با بیان اینکه طی بررسی‌های به‌عمل آمده، این مدیران اقدام به بکارگیری نیروهای شرکتی جدید می‌کنند، صراحتاً اظهار کرد: برای آخرین بار تأکید می‌کنم جذب هرگونه نیروی جدید شرکتی در شهرداری‌ها یا سازمان‌های تابعه بدون هماهنگی و دستور کتبی اینجانب، ممنوع است.

وی در ادامه این نامه هشدار داد: در صورت مشاهده و رعایت نکردن این دستور، این موضوع تخلف محسوب شده و عواقب بعدی آن به‌عهده شهرداران یا مدیران عامل خواهد بود.

شهردار ساری در پایان گفت: به‌دنبال بروز چنین تخلفی، با این دسته از مدیران بدون هیچ‌گونه اغماضی برخورد قانونی خواهد شد.

تلنبار شدن نیروهای شرکتی چالش سال‌های اخیر شهرداری‌هاست که چنین مواردی گاهاً آن شهر را نیز از توسعه متوقف ساخته و درآمدهای حاصله شهرداری صرفاً صرف حقوق پرسنل می‌شود، چنین فرایند تهدیدآمیزی مانند یک بیماری جانکاه همواره در حال دست و پنجه نرم کردن با شهرداری‌ها و سایر ادارات مشابه است که اگر پیشگیری یا مداوا نشود، ممکن است خسران جبران‌ناپذیری را ایجاد کند.

چنین نامه‌ای از سوی شهردار ساری و اتمام حجت با شهرداران و مدیران عامل، نوید جلوگیری از بی‌بندوباری در فرایند جذب نیرو و جذب کارشناسانه و کیفی‌تر نیروهای جدید را خواهد داد که انتظار می‌رود دیگر شهرهای استان هم برای جلوگیری از ورود نیروهای مازاد و غیرفنی اقدامی عاجل ترتیب دهند./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.134 seconds.