.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران :
خصوصی‌سازی بی‌بند و باری در مازندران داریم / خصوصی‌سازی به خصوصی‌خواری تبدیل شد
شمال نیوز : نصرالله دریابیگی با بیان اینکه ۱۹ هزار و ۵۸۵ بیمه شده اختیاری در مازندران داریم گفت: ۱۱ هزار نفر در استان در واحدهای اقتصادی مشغول کار بودند که از کار بیکار شدند.....
خصوصی‌سازی بی‌بند و باری در مازندران داریم / خصوصی‌سازی به خصوصی‌خواری تبدیل شد شمال نیوز : دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران گفت: خصوصی‌سازی بی‌بند و باری در مازندران داریم و خصوصی‌سازی به خصوصی‌خواری تبدیل شده است.

به گزارش شمال نیوز ، نصرالله دریابیگی به مناسبت هفته کارگر در جمع خبرنگاران با یادآوری این نکته هر ساله پنجم تا ۱۱ اردیبهشت ماه به عنوان هفته کارگر نامگذاری شد و امسال با توجه به اینکه در ماه شعبان قرار داریم اما جامعه کارگری عزادار است و مشکلات فراوانی برای ما تحمیل می‌شود، افزود: در مازندران ۳۹۴ هزار و ۱۹۰ کارگر بیمه شده داریم که در بنگاه‌های اقتصادی، صنعتی، درمانی، کشاورزی و خدماتی کار می‌کنند.


دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران با بیان اینکه ۱۹ هزار و ۵۸۵ بیمه شده اختیاری در مازندران داریم گفت: ۱۱ هزار نفر در استان در واحدهای اقتصادی مشغول کار بودند که از کار بیکار شدند.


وی به بیمه‌شدگان کارگر ساختمانی اشاره کرد و افزود: ۴۲ هزار و ۸۱۱ نفر بیمه هستند و ۱۲۵ هزار مستمری‌بگیر در مازندران ۱۷۴ میلیارد تومان مستمری از تامین اجتماعی دریافت کردند.


دریابیگی با بیان اینکه دولت از سال ۵۴ تاکنون ۱۴۸ هزار میلیارد تومان به سازمان تامین اجتماعی بدهکار است، اظهار کرد: تامین اجتماعی در آستانه ورشکستگی است.

دریابیگی ادامه داد: بعد از اجرای هدفمندی یارانه‌ها  که قرار بود ۴۰ درصد درآمد حاصل از اجرای این قانون به تولید و اشتغال برگردد اما یک درصد اختصاص نیافت بلکه قدرت خرید نیروی کار ‌کاهش، تعطیلی کارخانجات و افزایش حامل های انرژی را شاهد بودیم.


  دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران بیان کرد: خصوصی‌سازی بی‌بند و باری در مازندران داریم و خصوصی‌سازی به خصوصی‌خواری تبدیل شده است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.26 seconds.