.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ادامه بارندگی در مازندران / جاده‌های مازندران لغزنده
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران اعلام کرد با توجه به بارش باران در استان سطح جاده‌ها لغزنده است و رانندگان با احتیاط برانند.

به گزارش شمال نیوز،سرهنگ قدمی رئیس پلیس راه مازندرانگفت: همه جاده‌های ارتباطی مازندران از جمله سوادکوه، هراز، چالوس، کیاسر و محدوده درون شهری هم اکنون بارانی و لغزنده است.

وی توصیه کرد: به دلیل شرایط جوی و بارندگی، سطح جاده‌های مازندران لغزنده است و رانندگان به منظور جلوگیری از هرگونه حادثه احتمالی ضمن رعایت نکات ایمنی با سرعت مطمئنه تردد کنند.

سرهنگ قدمی افزود: با توجه به تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی و کنترل ترافیک مرکز مدیریت راه ها، هم اکنون ترافیک در جاده‌های هراز، چالوس و سوادکوه، کیاسر و محدوده درون شهری روان گزارش شده است.

وی گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندارن با شماره ۰۱۱۲۱۸۲۹۳۴ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

تقویت سامانه بارشی از امروز در مازندران
بسطامی رییس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران نیز گفت: از بعدازظهر امروز تا صبح فردا با تقویت سامانه بارشی بر شدت بارندگی‌ها در این استان افزوده خواهد شد.

وی افزود: در برخی ساعات بارش‌ها بصورت رگباری همراه با رعد و برق و وزش باد نسبتا شدید پیش بینی می‌شود.

رییس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران با اشاره به آب گرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل‌ها از احتمال بارش‌ها در ارتفاعات بالادست بصورت برف خبر داد.

بسطامی با بیان اینکه دریا در این مدت مواج پیش بینی می‌شود افزود: از سه شنبه تا پایان هفته جوی نسبتا پایدار همراه با افزایش دما در مازندران مستقر خواهد شد.

احمدی مدیرکل مدیریت ستاد بحران استانداری مازندران نیز هشدار داد دامداران از چرای دام در مسیل‌ها و حاشیه رودخانه‌ها و مسافران از برپایی چادر و اقامت در بستر و حاشیه رودخانه‌ها خوداری کنند.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه این استان را به پایتخت و جاده کیاسر، مازندران را به استان سمنان متصل می‌کند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.001 seconds.