.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ورزشگاه قائمشهر مملو از تماشاچی است
ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر حدود دو ساعت قبل از بازی تیم نساجی مازندران با فجر سپاسی در قالب لیگ دسته اول فوتبال کشور مملو از تماشاگر شده است.

به گزارش شمال نیوز، تیم نساجی مازندران درحالی از ساعت ۱۷ امروز میزبان فجر سپاسی در ورزشگاه شهید وطنی بوده که حضور تماشاگران مازندرانی از ساعت ها قبل از شروع بازی در استادیوم چشمگیر و پرشور است.

مازندران که حدود ۱۲ سال از داشتن تیم در لیگ برتر محروم بوده است، روزهای پایانی این انتظار را سپری می کند و دو تیم نساجی قائمشهر و خونه به خونه بابل دو گام تا لیگ برتر فاصله دارند و میلیون ها مازندرانی چشم انتظار راهیابی نمایندگان استان به لیگ برتر فوتبال کشور هستند.

تیم های نساجی قائمشهر و خونه به خونه بابل امروز با حریفانشان در قائمشهر و کرج بازی دارند و کسب امتیاز برتری می تواند این دو تیم را یک گام به لیگ برتر فوتبال کشور نزدیک کند و علاقمندان به فوتبال مازندران بیش از هر زمان برای صعود نمایندگانشان لحظه شماری می کنند.

کمتر از یک ساعت و نیم دیگر سوت بازی قائمشهر - فجر سپاسی شیراز در استادیوم شهید وطنی قائمشهر نواخته می شود و حال و هوای این ورزشگاه در یک عصر بهاری که شاهد بارش پراکنده باران هستیم، بیش از هر زمانی دیگر بهاری شده است و تماشاگران حاضر در ورزشگاه با شعارهایی نظیر ما می جنگیم، نساجی حمایتت می کنیم، تیم محبوبشان را تشویق می کنند.

قیمت بلیت بازی نساجی قائمشهر - فجر سپاسی ۳۰ هزار تومان تعیین شده است اما برخی منابع مردمی، بازار خرید و فروش غیرمجاز بلیت در اطراف ورزشگاه به قیمت های بالاتر را گزارش کرده اند.

در بازی امروز تیم نساجی قائمشهر، علی تبار، مجید بهروزی، محمود شفیعی، محمود خمیس، محمد آشتیانی، مسعود اشرفی، مجتبی محبوب مجاز، احمد جبوری، سعید خردمند، حسن نجفی، احسان پیرهادی، ایمان شوریابی، میثم کریمی، محمد رحمتی، عارف محمد علیپور، مهرداد عبدی، سهیل رحمانی، محمد عباس زاده و رحمان جعفری با تصمیم مربی بازی خواهند کرد.

تیم نساجی مازندران با ۳۲ بازی، ۱۷ برد، هشت باخت، ۴۱ گل زده، ۲۶ گل خورده، ۱۵ تفاضل و ۵۸ امتیاز در پایان هفته سی و دوم در رده چهارم جدول لیگ دسته اول فوتبال قرار دارد./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.044 seconds.