.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اعتراض اعضای شورای اسلامی قائم‌شهر به نحوه تقسیم‌بندی مناطق
قریب به اتفاق اعضای شورای اسلامی قائم‌شهر از نحوه تقسیم‌بندی مناطق راضی نبوده و خواستار اصلاح آن شدند و طی جلسه‌ای که با شهردار داشتند این موضوع را اعلام کردند .

به گزارش شمال نیوز، چندی پیش از سوی شهردار این شهر اعلام شد که قائم‌شهر به دو منطقه یک و دو تقسیم شده و برای هرکدام شهرداری را معرفی می‌کند و حال که مدتی از این کار می‌گذرد هنوز اتفاق محسوسی رخ نداده و زیرساخت‌های این تصمیم مهیا نشده است.

از سوی دیگر، قریب به اتفاق اعضای شورای اسلامی قائم‌شهر از نحوه تقسیم‌بندی مناطق راضی نبوده و خواستار اصلاح آن شدند و طی جلسه‌ای که با شهردار داشتند این موضوع را اعلام کردند که شهردار نیز اعلام آمادگی کرد که این اصلاحیه انجام شود ولی تا به امروز این اتفاق نیفتاد و اعضای شورا طی نامه‌ای این مسئله را دوباره گوشزد کردند.

در این نامه آمده است:

اینجانبان امضاءکنندگان ذیل صورتجلسه نسبت به نحوه تقسیم شهر قائم‌شهر به دو منطقه به صورت اعلام شده توسط شهرداری اعتراض داشته ضمناً حسب مذاکره شفاهی جنابعالی مقرر شد حضرتعالی نسبت به تنظیم لایحه و تغییر محدوده مناطق اقدام کنند ولیکن تاکنون اتفاقی نیفتاده است.

لذا با توجه به اینکه منطقه حریم ریل راه‌آهن از سالیان گذشته به‌عنوان منطقه محروم نامیده شده ولیکن متأسفانه در منطقه‌بندی جدید نیز در منطقه 2 قرار گرفته و علت این کار از نظر اینجانبان به عنوان نمایندگان منتخب مردم در شورای اسلامی شهر قابل قبول نیست.

عنایت فرمایید به قید فوریت نسبت به تغییر نحوه ناحیه‌بندی مناطق اقدام و بر اساس ظوابط و مقررات شهرسازی، اصول مهندسی، تراکم جمعیت، زیرساخت‌ها، ورودی‌های اصلی شهر، نحوه دسترسی به هسته مرکزی، قواعدفرهنگی و اجتماعی نسبت به تعیین مناطق اقدام و پس از تصویب در صحن شورای پنجم و رعایت ضوابط نسبت به تعیین منطقه 1 و 2 اقدام کنند.

لذا نامه فوق به‌صورت طرح برای اجراء و عملیاتی شدن به حضرت‌عالی ابلاغ می‌شود.

مناطق حریم راه‌آهن از گذشته‌های دور به دلیل وجود ریل راه‌آهن از هسته مرکزی شهر و امکانات آن مغفول ماند و پیشرفت خاصی نداشت./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.153 seconds.