.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
الگوی توسعه ای در مازندران ترسیم شود
استاندار مازندران، ترسیم الگوی توسعه ای مورد نیاز استان را الزامی دانست و خواهان شناساندن این ظرفیت ها به صورت ملی و فراملی شد.

به گزارش شمال نیوز، محمد اسلامی صبح دوشنبه در نشست هم‌اندیشی با برنامه‌سازان استانی که در صدا و سیمای مرکز برگزار شد، شعارهای سال ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری را فرهنگ‌ساز، قدرت‌ساز و تمدن‌ساز دانست و گفت تلاش برای تحقق شعار سال فرد محور یا گروه محور نیست؛ بلکه نیاز است همه اقشار، نهادها و سازمان‌ها به ویژه رسانه‌ها در تحقق آن تلاش کنند.

استاندار مازندران با بیان این که ظرفیت‌ها و توانمندی‌های خوبی در حوزه اقتصادی مازندران وجود دارد، ترسیم الگوی توسعه‌ای مورد نیاز در استان را ضروری دانست و ادامه داد: رسانه استانی می‌تواند در شناساندن این ظریفت‌ها به صورت ملی و فراملی کمک کار دولت در استان باشد.

اسلامی همچنین با تأکید بر نقش رسانه‌ها در انعکاس مسایل و مشکلات تولیدکنندگان ادامه داد: گره‌گشایی از کار تولیدکنندگان، رفع موانع صادراتی، اعمال مشوق‌های صادراتی، اجرای دستورالعمل ممنوعیت به کارگیری تولیدات خارجی در سازمان‌ها و نهادها، ارتقا کمی و کیفی تولیدات داخلی و اهتمام ویژه در فرهنگ‌سازی به‌کارگیری از تولیدات داخلی از برنامه‌های در دست اجرا برای پیشرفت و توسعه اقتصادی استان در سال جدید است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز مازندران نیز در این نشست؛ بر آمادگی کامل رسانه استانی در تحقق شعار سال و بهره‌گیری از کالاهای ایرانی تأکید کرد .

علی صادق مقدسی ادامه داد: رسانه استانی با تهیه دستورالعمل ویژه که در اختیار برنامه‌سازان استانی قرار گرفت، تولید برنامه‌های مختلف رادیویی و تلویزیونی با محورهای راهکارهای مقابله با واردات بی‌رویه کالا، ارتقاء کیفیت تولیدات داخلی، بررسی موانع تولید و توسعه از قبیل نظام بانکی، بیمه‌ای و مالیاتی را برای سال جدید پیگیری می کنند.

وی ایجاد تفاهم میان تولیدکننده مصرف‌کننده و مسؤلان را یکی از راهکارهای اصلی برای توسعه تولیدات داخلی و ترغیب مردم به استفاده از کالاها ی وطنی دانست.

برخی از برنامه‌سازان شبکه استانی نیز در این نشست وجود انسجام مدیریتی، ارایه راهکارهای علمی و تخصصی، حمایت از تولیدات بومی و دانش بنیان، همراهی بیشتر با برنامه‌سازان شبکه مازندران برای تولیدات مختلف رادیویی تلویزیونی از شرق تا غرب استان را از جمله مواردی دانستند که به تغییر باور و اجرای درست حمایت از تولیدات داخلی کمک می‌کند. /مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.85 seconds.