.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سپاه پاسداران دژ مستحکم انقلاب اسلامی و ملت مقاوم ایران است
نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: سپاه پاسداران دژ مستحکم انقلاب اسلامی و ملت مقاوم ایران است.

به گزارش شمال نیوزبه نقل از دفتر نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی، حسین نیازآذری اظهار کرد: تقارن سوم شعبان المعظم، سالروز میلاد سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین‌ علیه السلام و روز پاسدار با دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رویداد و مناسبت فرخنده‌ای است که در تقویم جمهوری اسلامی دارای عظمت و نشان ارزنده‌ای است.

وی بیان کرد: سپاه پاسداران نهاد ارزشمندی است که به فرمان امام خمینی باهدف حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی تاسیس شد و همواره مورد اعتماد و حمایت مقام معظم رهبری است.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در طول حیات ارزشی و انقلابی خود دوشادوش ارتش جمهوری اسلامی و سایر نهادها و ملت شهیدپرور همواره برای حفظ انقلاب دستاوردها و آرمان‌های انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف به‌ویژه سازماندهی بسیج ، تثبیت انقلاب ، دفاع مقدس و سازندگی کشور نقش ایثارگرایانه‌ای ایفا کرده است.

این مسؤول یادآور شد: پاسداران جان برکف انقلاب اسلامی به تاسی از اندیشه ناب حسینی پرچم‌دار مجاهدت برای دفاع از کیان اسلامی شدند و در این راه سترگ نهاد سپاه پاسداران به دژ مستحکم انقلاب اسلامی و ملت مقاوم ایران تبدیل شده است.

نیازآذری با تکریم و گرامیداشت یاد شهدای جان برکف سپاه به‌ویژه مدافعان حرم همواره بر تداوم نقش موثر سپاه در مناسبات ملی و بین‌المللی تاکید می‌کنم.

وی در پایان گفت: توان فنی و مهندسی و نقش جهادی سپاه در سازندگی و توسعه ،اقتصاد مقاومتی، محرومیت زدایی،تقویت توان دفاعی و امنیت کشور قابل تقدیر و تکریم است./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.168 seconds.