.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شناگاه‌های آلوده در سال 97 اجازه بازگشایی ندارند
رئیس اداره دریایی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران گفت: شناگاه‌های آلوده در سال 97 تا زمانی که رفع آلودگی نشود اجازه بازگشایی ندارند.

به گزارش شمال نیوز،مریم‌السادات موسوی امروز درباره وضعیت شناگاه‌های مازندران اظهار کرد: به متولیان شناگاه‌های آلوده و بحرانی در سطح مازندران اعلام کردیم تا زمانی‌که رفع آلودگی نشود اجازه بازگشایی در سال 97 نخواهند داشت در صورت رفع آلودگی اجازه فعالیت دارند.

وی بیان کرد: از مواردی که باید مورد توجه قرار گیرد بحث سیستم پساب بهداشتی و فاصله با رودخانه است که باید به آن توجه شود.

رئیس اداره دریایی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران درباره نصب پرچم‌های سلامت در شناگاه‌های استان، تصریح کرد: قرار بود دستورالعمل جدید از سوی سازمان حفاظت محیط زیست ابلاغ شود ولی بحث جلوگیری از فعالیت شناگاه‌های آلوده در دستور کار قرار دارد.

این مسؤول با اشاره به اینکه بحث سنجش آلودگی میکروبی نیز در دستور کار قرار دارد، افزود: در فصل شنا دو بار و فصل غیرشنا یک بار سنجش آلودگی میکروبی در دستور کار قرار دارد.

موسوی یادآور شد: توصیه ما به افراد این است که به سایت سازمان محیط زیست مراجعه کرده که اسامی شناگاه‌های آلوده در سایت قابل مشاهده است.

وی گفت: شعار امسال روز زمین پاک، زمین بی‌پلاستیک است که باید در این زمینه فرهنگ‌سازی شود تا مصرف ظروف پلاستیک کاهش یاد و همچنین جداسازی زباله‌های خشک و تر در دستور کار قرار گیرد./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.225 seconds.