.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برگزاری سالگرد شهدای خان‌طومان در باغ‌موزه دفاع مقدس ساری
فرمانده لشکر عملیاتی 25 کربلا گفت: دومین سالگرد شهدای خان طومان در باغ موزه دفاع مقدس برگزار می شود.

به گزارش شمال نیوز، سردار حمیدرضا رستمیان صبح امروز در نشستی خبری به مناسبت گرامیداشت اردیبهشت مقاومت ( شهدای خانطومان) اظهار کرد: ماهیت انقلاب ماهیت ضد استکباری است و این طبیعی بوده که استکبار در مقابل آن ایستاده است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی از ابتدا با ترفند‌ها و چالش‌های عظیمی از طرف آمریکا و رژیم صهیونیستی روبرو بوده است، افزود: انقلاب با راهبری‌های امام و رهبری و حضور همه مدافع انقلاب اسلامی ایستاده و اکنون ایران کشوری با عزت و سربلند است.

فرمانده لشکر عملیاتی 25 کربلا با اشاره‌ به اینکه یکی از اهداف حضور در میدان‌ها در دفاع از حریم اهل بیت است خاطرنشان کرد: دلیل حضور در کشوری مثل سوریه و عراق برای راهبرد اعتقادی ما و نگاه دفاع از مردم مظلوم از دیگر عوامل حضور نیروهایی ایرانی در آن مناطق است.

این مسؤول با اشاره جلوگیری از ایجاد حکومتی انحرافی اسلامی بیان کرد: حضور ما در سوریه و عراق برای امنیت پایدار و همه‌جانبه سرزمینمان است، دلیل حضورمان مقابله با طرح از نیل تا فرات که به دنبال تصرف کشورهای اسلامی‌اند، بوده است.

رستمیان با بیان اینکه حضور ایران حضوری همه‌جانبه بوده که موفقیت‌هایی هم در پی آن صورت گرفته است بیان کرد: ایران حضوری مستشاری و نظامی در سوریه دارد که در این مقطع این حضور، تاکتیکی است.

وی با اشاره به اینکه مازندران قهرمان با توجه به سابقه‌ای در گذشته داشته در این امر هم حماسه‌آفرینی کرد، افزود: مازندران 42 شهید مدافع حرم دارد که 23 نفر از لشکر عملیاتی و سپاه کربلا، 16 نفر از نیروی قدس و پنج نفر متفرقه هستند.

این مسؤول افزود: در حماسه خان‌طومان، رزمندگان در قالب لشکر عملیاتی حضور ماندنی در تاریخ جبهه مقاومت پیدا کردند و بیشترین تلفات و خسارات به دشمن وارد شد که 350 نفر از دشمنان کشته و بیش از یک هزار نفر زخمی شده‌اند.

رستمیان با بیان اینکه دومین سالگرد شهدای مدافع حرم استان با محوریت خان‌طومان برگزار می‌شود یادآور شد: ستاد مردمی برگزاری مراسم تشکیل شده است و امسال با نگاه و برنامه‌های متفاوت در روز 19 اردیبهشت در باغ موزه دفاع مقدس انجام می‌شود.

وی برپایی نمایشگاه نظامی، روایت‌گویی، مداحی و مرثیه‌سرایی، رزمایش نظامی، جمع‌آوری و نشر خاطرات، رونمایی از 10 کتاب خاطرات شهدا و زندگی‌نامه در طول یک سال را از برنامه‌های این مراسم برشمرد و گفت: همزمان با این مراسم دیدار از خانواده شهدا در سراسر استان نیز صورت می‌گیرد.

فرمانده لشکر عملیاتی 25 کربلا ادامه داد: یکی از ایثارگری‌های مدافعان حرم به مردم ایجاد آرامش و آسایش امروز ما است که هنرمندان باید وحشی‌گری داعشیان‌ها را به نمایش بگذارند.

این مسؤول بیان کرد: فیلم سینمایی به وقت شام هم یکی از فیلم‌های است که حماسه‌های مدافع حرم و جنایت‌های داعش را به نمایش می‌گذارد.

رستمیان گفت: داعشیان بویی از اسلام نبردند و رهبری این گروه‌ها را صهیونیسم به عهده دارد و می‌خواهد چهره دین را خراب کنند./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.198 seconds.