.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بازرسی از 9300 واحد صنفی مازندران در سال 96/ ارزش 23 میلیاردی تخلفات صنفی در استان
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با بیان اینکه طی سال گذشته از 9 هزار و 320 واحد خرده و عمده‌فروشی و شرکت‌های پخش در سراسر استان بازرسی صورت گرفت، گفت: ارزش ریالی پرونده‌های متشکله، 23 میلیارد و 965 میلیون و 476 هزار و 700 ریال برای واحدهای صنفی متخلف بوده است.

به گزارش شمال نیوز،محمد محمدپورعمران اظهار کرد: با تداوم و افزایش بازرسی از واحدهای صنفی و شرکت‌های پخش، روند مبارزه با قاچاق کالا در مازندران تشدید می‌شود.

وی افزود: در راستای مبارزه با قاچاق کالا در مازندران، طی سال گذشته از 9 هزار و 320 واحد خرده و عمده‌فروشی و شرکت‌های پخش در سراسر استان بازرسی صورت گرفت که منجر به شناسایی 784 واحد متخلف شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران خاطرنشان کرد: بیشترین کالاهای کشف شده شامل سیگار، لوازم آرایشی و بهداشتی، مواد غذایی، خواربار، برنج و لوازم خانگی بوده است.

این مسئول ارزش ریالی پرونده‌های متشکله طی سال 96 را 23 میلیارد و 965 میلیون و 476 هزار و 700 ریال برای واحدهای صنفی متخلف اعلام و بیان کرد: طی این مدت، 15 هزار و 265 مورد بازرسی از واحدهای خبازی سراسر استان صورت گرفت که باعث شناسایی یک‌هزار و 560 واحد متخلف شد.

محمدپور در پایان گفت: پرونده‌های متشکله جهت صدور رأی به شعب تعزیرات حکومتی ارسال شده است./بلاغ


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.197 seconds.