.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در نشست با اعضاء نظام صنفی رایانه ای استان؛
استاندار مازندران عضو افتخاری سازمان نظام صنفی رایانه ای مازندران شد
شمال نیوز : محمد اسلامی، استاندار مازندران در نشست با اعضاء نظام صنفی رایانه ای استان ، هجرت از سیستم سنتی اداری به سیستم آی تی را یک ضرورت خواند و گفت: در سند سیستم نوسازی و تحول اداری از سال ها پیش بر ضرورت انتقال دستگاه های اداری از قالب سنتی، دستی و دیوان سالاری به قالب مکانیزاسیون تاکید شده است.....

شمال نیوز : استاندار مازندران به عنوان عضو افتخاری سازمان نظام صنفی مازندران معرفی شد .

محمد اسلامی، استاندار مازندران در نشست با اعضاء نظام صنفی رایانه ای استان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، هجرت از سیستم سنتی اداری به سیستم آی تی را یک ضرورت خواند و گفت: در سند سیستم نوسازی و تحول اداری از سال ها پیش بر ضرورت انتقال دستگاه های اداری از قالب سنتی، دستی و دیوان سالاری به قالب مکانیزاسیون تاکید شده است.

 

/photo/NewsImage880841285B1A0439.JPG

استاندار با بیان این که بویژه از دولت یازدهم، فوق العاده قوی در ایجاد و توسعه زیرساخت های فناوری اطلاعات اهتمام شده است، افزود: در 4 سال اخیر بیش از 400 میلیارد تومان در حوزه آی تی مازندران سرمایه گذاری صورت گرفته است و در سال 97 روند توسعه در این حوزه شتاب خواهد یافت و دسترسی به نسل های بالاتر اینترنت تحقق می یابد.

اسلامی، با اشاره به این که در راستای بالابردن ضریب پاسخگویی به مردم و کاهش دریافت زمان انتظار برای دریافت یک پاسخ از طریق پنجره واحد بمنظور تحقق منشور حقوق شهروندی مورد تاکید رییس جمهوری، دستگاه های اجرایی را مکلف کردیم تا اطلاعات خود را در مرکز دیتای استان بارگذاری نمایند، خاطر نشان ساخت: تشکل های مختلف به شکلی موثر در کنار و همراه با دولت، موتور محرکه این نوع فعالیت ها هستند.

مقام عالی دولت در استان، ایجاد شهرهای هوشمند در استان را ضروری و حیاتی و فرصتی مغتنم برای همه بخش ها دانست و تصریح کرد: امروز، الکترونیکی شدن فرآیندها و ورود به سیستم های نوین خدمات دهی در برخی دستگاه ها و نهادهای استان اتفاقات خوبی است که دستاوردهای مختلفی را بدنبال دارد.

 

http://www.shomalnews.com/photo/152428676255281734.jpg

وی از دغدغه بیکاری در استان یاد کرد و گفت: امروز بستر آی تی، فرصت خوبی برای اشتغال دانش آموختگان است و باید با هدایت و دادن مشاوره های درست، تحصیلکردگان را در بهره گیری از این فرصت های کارآفرینی یاری نمود.

استاندار، رفت و آمدهای غیر ضرور مردم به دستگاه ها و فرآیندهای سنتی اداری را از جمله موجبات ناخرسندی مردم دانست و افزود: تامین آرامش و رفاه مردم از جمله وظایف حاکمیتی است و همه دستگاه ها باید نسبت به الکترونیکی کردن عملکردها و حذف فرآیندهای غیر ضرور اهتمام نمایند.

اسلامی، یاد آور شد: دولت نسبت به تحول اداری تکلیف دارد و هجرت از سیستم سنتی اداری به سیستم نوین با نهایت جدیت باید صورت گیرد.

استاندار، راه اندازی سفر ایمن به مازندران موسوم به رسام و سامانه روستا کالا را فرصتی فوق العاده موثر در جهت فعال کردن فضای کسب و کار دانست و گفت: این دو سامانه نمونه ای خوب از فرصتی است که بستر آی تی در جهت حذف واسطه و ارایه مستقیم کالا و خدمات در خدمت مردم و نظام صنفی قرار می هد.

وی با اشاره به این که دنیای آینده، دنیای کسب و کارهای نوین است، گفت: فرصت ها، زمینه ها، ظرفیت ها و منابع انسانی در مازندران برای ایجاد و توسعه کسب و کارهای جدید فراهم است و باید با ارایه مشاوره و هدایت دانش آموختگان و نخبگان رشته های مختلف به این نوع کارها، در فضای کسب و کار استان تحول ایجاد نمود.

استاندار با اشاره به این که یکی از محورهای فعالیت های مندرج در سند اقتصاد مقاومتی استان، آی تی است، افزود: تسهیلات ارزان قیمت خوبی برای فعالیت در این حوزه وجود دارد.

 



رمدانی : سازمان نظام صنفی رایانه ای دولت را برای دست یابی به سیستم نوین یاری می کند

استاندار مازندران عضو افتخاری سازمان نظام صنفی رایانه ای مازندران شد.

در دیدار اعضای هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه ای مازندران، «محمد اسلامی»استاندار مازندران از سوی «عباس رمدانی» رئیس سازمان به عنوان عضو افتخاری معرفی شد.

رئبس سازمان نظام صنفی رایانه ای مازندران در این دیدار با اعلام آمادگی این سازمان برای کمک به دولت در راستای دست یابی به سیستم نوین اداری ، گفت : اعضای سازمان نظام صنفی رایانه ای که ستون فقرات آی تی کشور محسوب می شوند آمادگی دارند تا دولت را برای گذار از سیستم سنتی به سیستم نوین یاری کنند .

عباس رمدانی با ابراز خرسندی از نگاه آی تی محور استاندار مازندران افزود : نگاه روشن مهندس اسلامی در حوزه فن آوری اطلاعات و آی تی موجب امیدواری در بسط و گسترش فضا و بستر آی تی در استان به شمار می رود که امیدوارم این نگاه به همه مدیران استان تسری یابد .

نایب رئیس نظام صنفی رایانه ای کشور تاکید کرد : با توجه به ظرفیت بالای آی تی در استان مازندران آینده ای درخشان را در این حوزه ترسیم کرده ایم .

گفتنی است ؛ سازمان نظام صنفی رایانه ای مازندران  بیش از ۱هزار عضو در شاخه های مشاوران، شرکتی و فروشگاهی است.

 

http://www.shomalnews.com/photo/152428676270827621.jpg


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.075 seconds.