.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
همه چیز درباره انسداد تلگرام ؛
« تلگرام » ؛ ناقض امنيت ملى و فريب افكار عمومى
شمال نیوز : پيام رسانى كه با تحريكات و تحركات ضدامنيتى، ناقض امنيت ملى ماست و موجب ايجاد و تشديد تنش ها و چالش هاى ناگوار در متن جامعه با فريب افكار عمومى و تزريق جسارت منفى در افكار عمومى، بنام شجاعت هاى انقلابى شده و ......

شمال نیوز : عضو هیات علمی دانشگاه و کارشناس ارشد مسائل سیاسی و اجتماعی در خصوص انسداد کانال تلگرام و تحرکات این شبکه مجازی علیه امنیت ملی کشور واکنش نشان داد.

در یادداشت دکتر هادی ابراهیمی آمده است :

به بهانه تلاش معقول مسئولين كشور در خاتمه دادن به مانور پيام رسان صهيونيستى تلگرام در فضاى مجازى ايران عزيز، متأسفانه بايد تأكيد كنم كه جامعه و مردم ما را به حضور در ارتقاع بلند نردبان بلندى دلخوش كرده اند كه پايه هاى امنيتى آن سست و شكننده و آنهم در اختيار دشمنانى است كه نه تنها در انديشه فروپاشى نظام سياسى ما هستند، بلكه به فروپاشى هاى اجتماعى، فرهنگى، اقتصادى، علمى، نظامى و ساير فروپاشى هاى ملت ما نيز مى انديشند!

پيام رسانى كه در گسترده ترين و داوطلبانه ترين حالت ممكن، مى تواند با آناليز اطلاعات حدود ٤٠ ميليون كاربر ايرانى، بسيار بسيار فراتر از سازمانهاى بزرگ اطلاعاتى دنيا، مأموريت هاى جاسوسى خود را محقق كند!

پیام رسانی که بیش از 60درصد سرمایه گذاری و هزینه‌های وارداتی پهنای باند اینترنتی ما یعنی بیش از 10 هزار میلیارد تومان را مصرف کرده و در عوض هیچ آورده‌ای را برای ما ندارد!

پیام رسانی که آبنبات کسب و کارش، خیلی‌ها را هوایی و حامی سینه‌چاکش کرده و در عزای وداع همیشگی با این موجود موهوم، آنچنان نوحه‌سرایی می‌کنند که گویا سوگوار عزیزترین اقوام خویش‌اند!

پيام رسانى كه با تحريكات و تحركات ضدامنيتى، ناقض امنيت ملى ماست و موجب ايجاد و تشديد تنش ها و چالش هاى ناگوار در متن جامعه با فريب افكار عمومى و تزريق جسارت منفى در افكار عمومى، بنام شجاعت هاى انقلابى شده و مشخصا" مجرى طرحهاى صهيونيستى و امريكايى است!

كلاهبردارى ها، ناامنى هاى حيثيتى و ناموسى، سوءاستفاده ها، فريبكارى ها، جعل ها، اختلاف افكنى ها، شايعه پراكنى ها، خبرسازى ها، آشوب آفرينى ها، اعتمادزدايى ها، توسعه هتاكى ها، حرمت شكنى ها، خسارت آفرينى ها، جريان سازى هاى سياسى و فرهنگى و اقتصادى در جامعه، قداست زدايى ها، ولايت ستيزى ها و اقتدارزدايى ها را تنها مى توان بخشى از تهديدها و آسيب هايى دانست كه در طول اين چندسال، از جانب پيام رسان تلگرام متوجه جامعه و مردم ما شده و خواهد شد!

انسداد حضور و فيلتر قاطع پيام رسان تلگرام كه خوشبختانه با اقبال عمومى و اقبال چهره هاى مشهور و دستگاههاى دولتى و حكومتى و ارزشى مواجه شده، از بارزترين انسجام هاى ملى است كه به منصه ظهور رسيده است!

به هر حال رويكرد عمومى به پيام رسان هاى داخلى كه قادر به تحت پوشش قرار دادن ٨٠ ميليون ايرانى اند، هم از نظر امنیتی، توجیه‌پذیر و منطقی است و هم به لحاظ اقتصادی که یک سوم هزینه‌های اینترنتی را بر کاربران تحمیل می‌کند، کاملا مقرون به صرفه است.

فلذا باید به ضرس  قاطع این پروژه ملی و فراجناحی را به انجام رساند و نگذاریم نظام سلطه جهانی، در راستای تنظیم مناسبات جهانی، ابتکار اداره امور داخلی ما را به دست گرفته و ما شاهد حاکمیت مجازی آنها و صهیونیزم بین‌المللی درکشورمان باشیم.

دکتر هادی ابراهیمی
عضو هیات علمی دانشگاه رسانه ملی


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.