.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در جلسه شورای اداری صورت گرفت ؛
مهلت 5 روزه فرماندار نور به مدیران دستگاه‌های اجرایی
فرماندار شهرستان نور از مدیران دستگاه‌ها ی اجرایی این شهرستان خواست ظرف مدت 5 روز برنامه‌های تدوینی سال جاری را تهیه و تحویل فرمانداری دهند تا نسبت به جذب اعتبار در فرصت باقیمانده تلاش جدی داشته و پروژه‌های نیمه‌کاره را تمام کنند.
مهلت 5 روزه فرماندار نور به مدیران دستگاه‌های اجرایی

به گزارش شمال نیوز، علی شادمان روز پنجشنبه در نخستین جلسه شورای اداری این شهرستان در سال جاری با تبریک اعیاد شعبانیه، ولادت امام حسین(ع) حضرت عباس(ع)، امام سجاد(ع) اظهار کرد: فرهنگ جانبازی که در دوران دفاع مقدس در ادبیات انقلاب اسلامی فراگیر شد نیازمند آن است تا هنرمندان انباشت‌های دفاع مقدس، جانبازان و پاسداران را برای نسل آینده معرفی، تبیین و فرهنگ جهاد و شهادت را ترویج کنند.

وی با تاکید بر ارائه راهکارهای لازم برای کاهش مصرف برق و سایر حامل‌های انرژی از مدیر شرکت برق خواست تا کارشناسان مربوطه را به ادارات به ویژه فرمانداری اعزام و هر ماه میزان مصرف را رصد، محاسن و معایب نیز بررسی و اعلام شود و معایب کار بر طرف شود.


فرماندار شهرستان نور افزود: سال حمایت از کالای ایرانی بعد بسیاری دارد، علاوه بر اینکه تولید کنندگان باید کیفیت را افزایش دهند ما هم باید به تولیدات داخلی توجه کنیم و کارخانه‌های تولیدی و کارگران را حمایت کنیم والا برای دیگران فضا را فراهم کردیم.


این مسؤول به همه مدیران توصیه کرد: در پروژه‌های دولتی همان حساسیت را که در کار منزل و امور شخصی خود دارند به خرج دهند، زمان را مدیریت و از فرصت ها استفاده بهینه کنند.


شادمان اضافه کرد:هجوم سرمایه‌گذاران به شهرستان افزایش یافت و ما با رعایت حقوق شهروندان برای سرمایه‌گذاران فرش قرمز پهن کردیم تا به اقتصاد شهر و اشتغال کمک شده فرصت‌های شغلی مناسب ایجاد شود.


وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت قانونی برای کمک به تولید و کشت و کار به ویژه در منطقه بلده و مانع‌تراشی نکردن اظهار کرد: به تولیدکنندگان کمک دست دلال‌ها را کوتاه و واسطه‌ها را کم کنیم.


فرماندار نور به انجام امور عمرانی و تکمیل پروژه‌های نیمه کار اشاره کرد و گفت: در 6 ماهه اول سال که هوا مساعد است کارهای عمرانی به ویژه در مناطق بالادست و کوهستانی را با جدیت بیشتر سرعت ببخشیم.


این مسؤول افزود: مدیران دستگاه‌ها ظرف 5 روز برنامه‌های تدوینی سال جاری را تهیه و تحویل فرمانداری دهند و نسبت به جذب اعتبار در فرصت باقیمانده تلاش جدی داشته و پروژه‌های نیمه‌کاره را تمام کنند.


شادمان تصریح کرد: آب جدی‌ترین مسئله اجتماعی در حال حاضر است، کاهش نزولات آسمانی جدی است، نوسانات هم وجود دارد بنابراین مدیریت آب یک ضرورت جدی است و اگر مدیریت نکنیم با مشکلات فراوان مواجه خواهیم بود، صرفه جویی در مصرف آب شرب و کشاورزی باید مورد توجه قرار گیرد، از شیرهای هوشمند آب به ویژه در اماکن عمومی استفاده شود تا از هدر رفت آب جلوگیری شود.


وی بر نظارت بر بازار، نصب قیمت کالا تاکید کرد و افزود: با توجه به پیگیری منطقه آزاد تجاری ظرفیت‌های گردشگری شهرستان شناسایی و معرفی شود.


فرماندار شهرستان نور برنامه‌ریزی و هماهنگی برای ساماندهی و سالم‌سازی طرح‌های دریا و تعیین محل شنا را ضروری دانست و گفت: مسوولان مرتبط از هم اکنون پیگیری و برای افزایش تعداد طرح‌ها اقدام کنند./ فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.238 seconds.