.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با حضور حجت الاسلام شهیدی ؛
مراسم تکریم و معارفه مدیرکل بنیاد شهید استان مازندران برگزار شد
مراسم تکریم مدیرکل سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران و معارفه مدیرکل جدید با حضور نماینده ولی‌فقیه، معاون رییس‌جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.

به گزارش شمال نیوز، عباسعلی رضایی که پس از 31 سال خدمت در بنیاد شهید مازندران بازنشسته شده است و در این مدت مظلومی به عنوان سرپرست بنیاد شهید استان مازندران فعالیت می‌کرد.

مظلومی که به عنوان معاون رضایی مشغول خدمت بوده است، امروز در آخرین لحظه‌های پایانی صحبت‌های شهیدی خیالش از بابت حضور در این سمت راحت شد و شهیدی در پایان صحبت‌های خویش مظلومی را به عنوان مدیرکل بنیاد شهید معارفه کرد و پرونده انتصاب مدیرکل بنیاد شهید مازندران بسته شد.

استاندار مازندران با ابراز رضایت از عملکرد مدیرکل سابق بنیاد شهید مازندران، خاطرنشان کرد: در مدت حضورم در استان شاهد تلاش‌های رضایی در این سمت بوده‌ام.

حجت‌الاسلام شهیدی معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این مراسم از برنامه‌ریزی برای پرداخت بدهی‌های سنگین بنیاد در مدت حضورش اشاره کرد و افزود: همه بدهی‌های بنیاد شهید به ایثارگران تا سال 90 را پرداخت کرده است و تا حدودی آرامش را به این سازمان برگردانده است.

وی با اعلام اینکه خانواده‌های شهدا باید به صورت جدی در این مجموعه تکریم شوند، بیان کرد: هیچ مدیری حق کم توجهی به خانواده‌های شهدا و ایثارگر را ندارد و در چندین مورد مشابه از کم توجهی‌ها که مدیران برای ایثارگران داشتند به شدت برخورد کردم.

مدیرکل سابق بنیاد شهید مازندران نیز مانند دیگر برنامه‌ها و نشست‌ها مطالبی درباره عملکرد خود ارائه نداد ولی از علاقه‌مندی خانواده‌ها شهدا و ایثارگر به خودش صحبت به میان آورد و گفت: تنها 493 پیامک از زمانی که این سمت را ترک کردم برای من ارسال شده است و همین موضوع برایم افتخار بزرگی است.

وی با اعلام اینکه خودم را خادم خانواده شهدا می‌دانم، گفت: در دوران حضورم در استان همه کارها و برنامه‌ها را با تعامل پیگیری کردم و با مدیران اجرایی برای رسیدگی به امور خانواده‌های شهدا تعامل مناسب داشتم./ بلاغ


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.281 seconds.