.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۵۷۵ هزار جانباز در کشور تقدیم شده است
معاون رئیس جمهور و سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران از این بنیاد به عنوان بزرگترین سازمان کشور از نظر خدمات ایثارگری یاد کرد و گفت: ۵۷۵ هزار نفر در جامعه جانباز هستند.

به گزارش شمال نیوز، حجت الاسلام سید محمدعلی شهیدی صبح پنجشنبه در آیین تودیع و معارفه مدیرکل بنیاد شهید مازندران، شمار جامعه ایثارگری و جانبازی کشور را بیش از سه میلیون و ۳۰۰ هزار نفر اعلام کرد و این سازمان را بزرگترین سازمان کشور از نظر خدمات ایثارگری یاد کرد.

وی با اشاره به پرداخت معوقات ایثاگران به میزان پنج هزار و ۲۸۵ میلیارد تومان گفت: این میزان مربوط به سال ۶۵ تا ۹۰ بود که همه معوقات ایثارگران پرداخت شده است.

وی تقدیم بیش از ۲۳۰ هزار شهید و وجود ۸۰۰ هزار جامعه شهدا در کشور را نمادی از ایثارگری جامعه بیان کرد و گفت: جامعه ایثاگران و جانبازان حق بزرگی بر گردن نظام و انقلاب اسلامی دارند و باید ارزشهای دوران دفاع مقدس حفظ و ثبت شوند.

حجت الاسلام شهیدی، تشکیل بنیاد شهید و امور ایثارگران را از دستاوردهای نظام مقدس اسلامی برشمرد و گفت: باید با جان و دل به خانواده های ایثارگر و شهدا در جامعه خدمت کرد.

در این مراسم از خدمات عباسعلی رضایی مدیرکل سابق بنیاد شهید مازندران تثدیر و هدایت مظلومی به عنوان سرپرست بنیاد شهید مازندران معرفی شد./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.72 seconds.