.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با حضور میدانی ؛
اقدام قاطع و انقلابی دادستان مرکز استان در ساحل ساری
شمال نیوز : سید یونس حسینی عالمی دادستان مرکز استان مرکز استان مازندران ، از طرح های گردشگری و سالم سازی دریا در سواحل فرح آباد ساری بازدید نمود .....
اقدام قاطع و انقلابی دادستان مرکز استان در ساحل ساری

شمال نیوز : سید یونس حسینی عالمی دادستان مرکز استان مرکز استان مازندران ، از طرح های گردشگری و سالم سازی دریا در سواحل خزرآباد ساری بازدید نمود .

به گزارش شمال نیوز ، در این بازدید که عصر روز چهارشنبه  با محوریت طرح گردشگری و سالم سازی دریا سپاه کربلا در ساحل خزر آباد انجام گردید ، معاون هماهنگ کننده و معاون حقوقی سپاه کربلا ، حسینی عالمی را همراهی نمودند .

دادستان مرکز استان مازندران ، ضمن اعلام رضایت از طرح سپاه کربلا ، بر ضرورت توسعه و نکمیل سایر فازهای اجرایی و افزایش امکانات این طرح با همراهی و هماهنگی دیگر دستگاهها و رفع مشکلات و موانع اجرایی آن ، برخورد با واحدهای متخلف مجاور از سوی دستگاههای نظارتی و ذیصلاح و مساعدت و همکاری دادستانی مرکز استان در ایجاد این هماهنگی ها تاکید کرد .

همچنین در بازدید حسینی عالمی و هیئت همراه از سائر طرح های گردشگری ؛ یکی از واحدها که با عدم رعایت شئونات اسلامی و اخلاقی ، فضای ناهنجاری را در ساحل دریا ایجاد نموده بود ؛ از نزدیک مشاهده که در اقدامی قانونی و قاطع ، دستور قضایی دائر بر پلمپ واحد مزبور را که سابقه تخلفات قبلی را نیز داشته است صادر نمود .

شایان ذکر است دستور دادستان حسینی عالمی ، بلافاصله با هماهنگی و حضور ضابطین قضایی اجراء و پرونده مزبور جهت طی مراحل قضایی به دادستانی مرکز استان ارسال گردید .

http://www.shomalnews.com/photo/152411354838736021.jpg


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.065 seconds.