.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار : روابط عمومی و رسانه صدای مردم باشند
استاندار مازندران با بیان اینکه روابط عمومی و رسانه باید صدای مردم باشند بر لزوم پاسخگویی مسئولان تاکید کرد.

به گزارش شمال نیوز، محمد اسلامی شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای اطلاع رسانی استان به اهمیت مخاطب شناسی در امر اطلاع رسانی اشاره کرد و یاد آور شد: در اطلاع رسانی؛ جامعه مخاطب با طیف گسترده و فراگیر باید دیده شود.

استاندار بر بکارگیری الگوهای متنوع و موثر در امر اطلاع رسانی تاکید و خاطرنشان کرد: در اطلاع رسانی باید با بیان مسائل، مشارکت مردم را جلب کنیم کار اطلاع رسانی باید با دقت، صبر و به هنگام صورت گیرد.

مقام عالی دولت در استان، با اشاره به این که شورای اطلاع رسانی باید فکر و خرد جمعی را متحد کند، تصریح کرد: با پیش بینی، پیشگیری و مدیریت درست و به موقع می توان از بسیاری از مشکلات و آفت ها جلوگیری کرد.

اسلامی با بیان این که باید با مدل های متنوع، ارتباط دو سویه خود و جامعه را احیا کنیم، افزود: رسانه ها باید با اطلاع رسانی درست، اذهان را شفاف کنند و اعتماد را گسترش دهند.

استاندار، بر پردازش درست و هدفمند اخبار تاکید کرد و اظهار داشت: بیان مطالب باید کامل، جامع و مبسوط باشد تا زمینه اقناع مردم را فراهم آورد.

اسلامی با بیان این که روابط عمومی ها و رسانه ها باید صدای مردم باشند، گفت: مدیران باید در دسترس مردم و به آنان پاسخگو باشند.

وی پاسخگو بودن را زمینه ساز اعتماد آفرینی در جامعه عنوان و خاطرنشان کرد: باید آستانه تحمل خود را بالا ببریم و صدای مردم را بشنویم و با زیرساخت های موجود، تحقق این مهم را دنبال کنیم و پاسخگویی شفاف و شنیدن صدای مردم به یک فرهنگ تبدیل شود.

استاندار با تاکید بر این که کادر روابط عمومی در ادارات باید درس خوانده، آموزش دیده و با مهارت باشند، افزود: کسانی که در تماس با مردم هستند باید آموزش های لازم را ببینند و صبور باشند.

اسلامی با اشاره به این که باید نقاط قوت و اقدامات صورت گرفته را اطلاع رسانی و تحلیل کنیم، تصریح کرد: با تحلیل های آگاهانه، باید زوایای پنهان را روشن کردو نقاط قوت و ضعف را شناسایی کرد.

نماینده عالی دولت در مازندران، با بیان این که باید موثر باشیم و موثر بودن نیاز به نهاد سازی و فرهنگ سازی دارد، گفت: برای وفاق در عمل باید به باور مشترک برسیم.

استاندار شاخص های اقتصادی مازندران را رو به رشد عنوان کرد و با اشاره به این که واقعیت ها و اتفاقات مثبت باید اطلاع رسانی شود تا اعتماد و فهم مشترک ایجاد شود و رضایت مندی مردم ارتقاء یابد، تصریح کرد: روابط عمومی ها و رسانه ها باید عملکرد دستگاه ها را منعکس کنند./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.075 seconds.