.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جزیره آشوراده ونیز ایران شود
رئیس اتاق بازرگانی گلستان گفت: جزیر آشوراده به عنوان وجه مشترک مازندران و گلستان می تواند به ونیز ایران تبدیل شود.

به گزارش شمال نیوز، علی محمد چوپانی ظهر چهارشنبه در نشست مشترک هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی مازندران و گلستان با عنوان اینکه با نگاه گذشته نمی توان برای آینده برنامه ریزی کرد گفت: ما در پی آن هستیم که جزیره آشوراده به عنوان وجه اشتراک گلستان و مازندران را به ونیز ایران تبدیل کنیم.

وی گفت: اکثر کارشناسانی که با طرح آشوراده مختلف می کنند اطلاعات و اشراف درستی ندارند و ما در پی آن هستیم که هم محیط زیست و گونه ها و هم اقتصاد حفظ شود.

رئیس اتاق بازرگانی گلستان یادآور شد: سطح تراز آبی گمیشان با دریای خزر حدود یک متر است و این منطقه نیز می توان به ونیز ایران مبدل شود.

چوپانی با اشاره به نامگذاری سال جاری تصریح کرد: باید ابزار و راهکار برای هدفگذاری استراتژیک حمایت از کالای ایرانی فراهم شود و در این راستا ملت و دولت باید پای کار آیند اما در راستای حمایت از کالای ایرانی با انبوه ای از مشکلات مواجه هستیم و این سبب ترس تولیدکنندگان می شود.

وی با اشاره به ناثباتی ارز ادامه داد: با مشکلات موجود و ناثباتی بازار ارز، صادرات صورت نمی گیرد و برای رفع این مشکل باید چاره اساسی اتخاذ و باید راه مناسب پیدا شود.

چوپانی با تاکید بر تامین منافع بخش خصوصی و دولتی اظهار داشت: قضیه ارز با مسائل بی درو پیکر سال های قبل از مسائل و دغدغه های فراروی است و تامین ارز از مشکلات فراروی سرمایه گذاری در کشور به شمار می رود.

رئیس اتاق بازرگانی گلستان به برگزاری جلسات مختلف با دستگاه قضایی استان اشاره کرد و گفت: تاکنون ۷۰۰ میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت برای رفع موانع تولید به واحدهای تولیدی استان گلستان پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه در شورای گفتگوی بخش دولتی و خصوصی در استان گلستان ضعیف عمل شده است گفت: بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان تسهیلات از سوی بانکها به بخش های مختلف پرداخت شده است.

وی با اظهار اینکه اگر حجم نقدینگی در ایران دوبار به چرخش درآید ایران به گلستان تبدیل می شود گفت: برای رفع مشکلات فراروی باید برنامه ریزی اساسی داشته باشیم./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.308 seconds.