.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ارتش ایران مکتبی و کارآمد است
استاندار مازندران گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران، مکتبی، متعهد، مجهز، علمی، کارآمد و تاثیرگذار در عرصه های مختلف است.

به گزارش شمال نیوز، محمد اسلامی صبح چهارشنبه در مراسم رژه مشترک نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش در ساری با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس و ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: شهدای والامقام با نثار جان توانستند امنیت را برای کشور به ارمغان آوردند و این امنیت مرهون مجاهدت های شهدا و نیروهای مسلح و امنیتی است.

وی با بیان اینکه امروز شاهد ارتش قدرتمند هستیم گفت: در زمان طاغوت شاهد ارتشی بودیم که با مستشاری آمریکا، انگلیس و اسرائیل، سازمان نظامی ایجاد شده بود که حافظ منافع آمریکا و متحدان بوده است و فقط برای ژاندارمی منطقه آماده شده بود اما با پیروزی انقلاب اسلامی و هدایت حضرت امام راحل، قوای مسلح و نیروی نظامی جلوه دیگری پیدا کرد.

وی افزود: نگاه حضرت امام راحل که قدرت نظامی جلوه ای از قدرت به شمار می رود با وحدت و صف آرایی مردم و وحدت کلمه سبب شد تا وجدان بیدار ارتشیان برای پیوستن به انقلاب اسلامی بیدار شد و جلوه آن پیوستن نیروی هوایی و ارتش به انقلاب اسلامی بوده است.

اسلامی، ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی ایران، ارتش مکتبی، متعهد، مجهز، علمی، کارآمد و تاثیرگذار و از دستاوردهای انقلاب است و ارتش در کنار ملت بوده و برای عزت ملت جانفشانی می کند.

استاندار مازندران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ارتش جمهوری اسلامی ادامه داد: ارتش مکتبی با تمام ایمان در خدمت مردم قرار دارد درحالیکه در زمان طاغوت در خدمت استکبار بوده است و امروز به وجود ارتشی الهی و مردمی افتخار می کنیم.

وی از روز ارتش به عنوان روز نمایش ارزش آفرینی های نیروهای مسلح یاد کرد و گفت: امروز قدرت و توانمندی ارتش و نیروهای مسلح به جهانیان نمایش داده می شود.

استاندار مازندران به جایگاه ایران در منطقه و جهان اشاره و اضافه کرد و گفت: امروز به یمن تلاش های ارزنده و جانفشانی ها ما از جایگاه برتری در منطقه برخوردار هستیم و تعیین کنندگی ما به تمام قدرت های منطقه ای و جهانی اثبات شده است و برای پیشبرد اهداف خود و تقویت بنیه دفاعی از کسی اجازه نخواهیم گرفت.

در این مراسم یگان های مسلح حاضر در میدان از مقابل جایگاه رژه رفتند و بخشی از توانمندی های ارتش و نیروهای مسلح به نمایش گذاشته شد./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.967 seconds.