.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با همت نمایندگی آستان قدس رضوی در مازندران صورت گرفت؛
اعزام 86 عضو انجمن تالاسمی مازندران و خانواده‌های‌شان به مشهد مقدس
شمال نیوز : مدیرعامل انجمن تالاسمی شهرستان قائم‌شهر از اعزام ۸۶ نفر از افراد تالاسمی و خانواده‌های‌شان به مشهد مقدس خبر داد و گفت: همه این عزیزان با حمایت و مساعدت نمایندگی آستان قدس رضوی استان مازندران به زیارت بارگاه نورانی امام رضا(ع) رفتند.....
شمال نیوز : مدیرعامل انجمن تالاسمی شهرستان قائم‌شهر از اعزام ۸۶ نفر از افراد تالاسمی و خانواده‌های‌شان به مشهد مقدس خبر داد و گفت: همه این عزیزان با حمایت و مساعدت نمایندگی آستان قدس رضوی استان مازندران به زیارت بارگاه نورانی امام رضا(ع) رفتند.

محمد علیزاده در حاشیه ثبت‌نام طرح خادم یاری بارگاه ملکوتی امام رضا(ع)  از اعزام ۸۶ نفر از افراد تالاسمی و خانواده‌های‌شان به مشهد مقدس خبر داد و گفت: همه این عزیزان با حمایت و مساعدت نمایندگی آستان قدس رضوی استان مازندران به زیارت بارگاه نورانی امام رضا(ع) رفتند.

وی گفت: انجمن تالاسمی شهرستان قائم‌شهر با ۲۵۰ عضو تحت پوشش، هر ساله به جهت افزایش نشاط و روحیه و بالا رفتن سطح مشارکت افراد تالاسمی در کارهای گروهی، اقدام به برگزاری اردوهای سیاحتی و زیارتی یک روزه و چند روزه به نقاط مختلف کشور می‌کند.

علیزاده به سفر زیارتی مشهد مقدس اشاره کرد و گفت: این سفر ۴روزه با هماهنگی‌های به عمل آمده از طریق رابطین آستان قدس رضوی در شهرستان‌های سیمرغ و قائم‌شهر و همچنین مساعدت نمایندگی آستان در ‌مازندران امکاناتی همچون اتوبوس، هتل نزدیک حرم، پذیرایی در مهمانخانه حضرت برای عزیزان تالاسمی و خانواده‌هایشان در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل انجمن تالاسمی قائم شهر ضمن قدردانی از اقدام زیبای مسؤولان آستان قدس، گفت: در ابتدا سهمیه ۴۲ نفر در نظر گرفته شد که در روزهای ابتدایی فراخوان بیش از ۷۰ نفر ثبت‌نام کردند و وقتی به آنها گفته می شد ظرفیت تکمیل شد بغض‌شان می‌ترکید و ما را به امام رضا(ع) قسم می‌دادند.

وی ادامه داد: به دوستانم گفتم با رابطین آستان تماس بگیرند و موضوع را اطلاع دهند و سعی کنند یه اتوبوس دیگر اضافه کنند ولی گویا به سعی کردن نیازی نبود و بلافاصله با اتوبوس دوم موافقت شد‌.


علیزاده با اشاره به خدمات مطلوب نمایندگی آستان قدس رضوی در مازندران تصریح کرد: از طریق یکی از دوستان با این مجموعه و خدماتش آشنا شدم و خدا را شاکریم که برکات امام رئوف شامل حال بچه‌های تالاسمی قائم شهر شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.077 seconds.