.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۲ انتصاب معاونتی در مازندران
یاسر ملکی به سمت معاون اداره ثبت اسناد و املاک ساری و محمد رسولی ززولی به سمت معاونت اداره ثبت اسنادو املاک سوادکوه شمالی منصوب شدند.

باشگاه خبرنگاران: طی حکمی از سوی اکبری مدیر کل منابع انسانی و پشتیبانی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، یاسر ملکی به سمت معاون ثبت اسناد و املاک منطقه ۲ ساری و محمد رسولی ززولی به سمت معاونت اداره ثبت اسناد و املاک سوادکوه شمالی منصوب شدند.

در این حکم، مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی سازمان ثبت اسناد و املاک، رعایت کامل قوانین و مقررات با هماهنگی رئیس اداره مذکور نسبت به انجام وظایف و تکالیف قانونی در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی تأکید شده است.

یاسر ملکی با ۱۲ سال سابقه پیش از این به سمت معاون اداره ثبت اسناد و املاک سوادکوه شمالی و بازرس دفترخانه‌های اداره ثبت اسناد و املاک سوادکوه مشغول به خدمت بوده است.

محمد رسولی ززولی نیز با بیش از ۹ سال سابقه کار پیش از این سمت مسئول روابط عمومی اداره کل ثبت اسناد و کارشناس اجرایی اسناد رسمی اداره ثبت اسناد و املاک سوادکوه شمالی را عهده دار بوده است.

اداره ثبت اسناد و املاک سوادکوه شمالی با ۷ کارمند، ۲ دفترخانه اسناد رسمی و یک دفتر ازدواج مشغول خدمت رسانی به مردم این شهرستان است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.153 seconds.