.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
صندوق پژوهش و فناوری در مازندران راه اندازی شده است
رئیس پارک علم و فناوری مازندران با اشاره به ایجاد و راه اندازی مرکز رشد واحدهای فناور در بهشهر گفت: صندوق پژوهش و فناوری نیز در استان راه اندازی شده است.

به گزارش شمال نیوز،علی معتمدزادگان با بیان اینکه صندوق پژوهش و فناوری در برخی از استان‌ها راه‌اندازی شده بود و مازندران نیز باتوجه به قابلیت‌های فراوانی که در بخش تأسیس شرکت‌های دانش‌بنیان دارد، این صندوق را تأسیس کرده است افزود: یکی از مهم‌ترین کارکردهای این صندوق تکمیل زنجیره ایده تا بازار است که در این مسیر از ابزارهای جدید تأمین مالی بهره‌گیری می‌شود.

وی تصریح کرد: کمک به جایگزینی هزینه‌های بالای تحقیق و توسعه نیاز به هزینه‌ها و گاه ریسک‌پذیر زیادی دارد که صندوق می‌تواند در این زمینه به صاحبان ایده و شرکت‌های دانش‌بنیان کمک کند.

وی با اشاره به ایجاد و راه اندازی مرکز رشد واحدهای فناور در شهرستان بهشهر گفت: با امضای تفاهم نامه میان پارک علم و فناوری مازندران و دانشگاه علم و فناوری مازندران مرکز رشد واحدهای فناور در شهرستان بهشهر ایجاد خواهد شد.

معتمدزادگان ادامه داد: پارک علم و فناوری مازندران در راستای توسعه اکو سیستم نوآوری در استان و هکاری با دانشگاه ها به منظور ارائه خدمات فناوری و خلق دانشگاه های کارآفرین، تفاهم نامه ایجاد و راه اندازی مرکز رشد واحدهای فناور شهرستان بهشهر میان دانشگاه علم و فناوری مازندران و پارک علم و فناوری مازندران منعقد شد.

رئیس پارک علم و فناوری مازندران تصریح کرد: این مرکز از تابستان سال جاری با جذب و استقرار متقاضیان و ایده پردازان منطقه ای و با تمرکز بر ایده پردازان دانشجویی شهرستان های بهشهر، نکا و گلوگاه را در شرق استان پوشش خواهد داد.

وی ادامه داد: ماموریت اصلی این مرکز حمایت از کارآفرینی فناورانه و اشتغال زائی برای دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه ها از طریق ایجاد شرکت های کوچک دانش بنیان است و هسته ها و واحد های فناور نوپا طی دوره حضور خود در این مرکز، برای دستیابی به دانش فنی و آمادگی برای تولید محصول و خدمات مورد نظر تلاش خواهند کرد./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.144 seconds.