.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیگیری مشکلات صنعتگران و کشاورزان توسط نماینده بابل
دوشنبه‌های نمایندگان در راهروی وزارتخانه‌ها می گذرد، براساس یک روال قدیمی بیشترین دیدار نمایندگان با وزرا روزهای دوشنبه هر هفته صورت می گیرد.

به گزارش شمال نیوز، سال حمایت از کالای ایرانی فرصتی به کارگزاران و مسوولان کشور می دهد تا با تعامل بین مجلس، دولت، بانک ها و بخش خصوصی برای بهبود فضای کسب و کار و شکوفایی اقتصادی گام بردارند.

بر همین اساس حسین نیازآذری نماینده بابل در خانه ملت با همراهی جمعی از صنعتگران و کشاورزان و دامداران با شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت و حجتی وزیر جهاد کشاورزی دیدار و گفت‌وگو کردند.

هدف از همراهی کارآفرینان و کشاورزان انعکاس بی‌واسطه مشکلات به عالی‌ترین مقامات کشوری بود.

در دیدار با وزیر صنعت، معدن و تجارت مسائل شهرک‌های صنعتی، توسعه معدن گلیران، توسعه ایران خودرو، وضعیت پسآب کارخانجات، ایجاد شهرک‌های صنفی و حمایت از واحدهای صنعتی و تولیدی مطرح شد و شریعتمداری پس از گزارش نماینده بابل، رئیس انجمن کارفرمایان و جمعی از تولیدکنندگان، دستورات اجرایی را به معاونان ذی‌ربط صادر کرد.

همچنین در دیدار با وزیر جهاد کشاورزی بر حفظ و توسعه مرکز تحقیقاتی گاودشت و مرغ لاین تأکید شد و حجتی نیز این دو مرکز را مهم و استراتژیک خواند که در راستای اهداف تخصصی وزارت متبوع مأموریت دارند.

همچنین در این دیدار مشکلات کشاورزان و دامداران مازندرانی به‌دلیل خطر کم‌آبی و حمایت همه‌جانبه از دسترنج کشاورزان مطرح شد که وزیر آمادگی وزارتخانه‌اش را بر حمایت از کشاورزان اعلام کرد.

در این دیدار نیز نمایندگان تعاونی‌های دامداران و کشاورزان در فضایی صمیمانه مشکلات و درخواست‌های‌شان را با وزیر جهاد کشاورزی مطرح کردند.

نیازآذزی نماینده مردم بابل و عضو هیأت رئیسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، پس از نطق صبح یک‌شنبه در خانه ملت و دفاع از کشاورزان و پیرو نشست تنش آبی در روز دوشنبه، مجمع نمایندگان مازندران نیز در همان روز با وزرای عضو کارگروه سازگاری با کم‌آبی دولت دیدار کرد تا مشکلات فرارروی کشاورزان مازندرانی را منعکس کند.

در دیدار جداگانه نیازآذری با وزرای نیرو، جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت، مسائل، مشکلات و مطالبات برنج‌کاران مطرح شد.

نیازآذری با اشاره به اینکه اقتصاد مازندران آب‌پایه است و تولید برنج در اقتصاد و اشتغال مردم استان نقش اساسی دارد، به وزرای دولت متذکر شد اگر کشاورزی در مازندران لطمه ببیند سایر بخش‌های اقتصادی و اجتماعی استان آسیب خواهد دید.

در این دیدارها هر یک از وزرای عضو کارگروه سازگاری با کمبود آب، دستورات مقتضی برای حمایت از برنج‌کاران را به معاونان خود صادر کردند./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.081 seconds.