.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران :
200 هزار مسکن روستایی مازندران مقاوم‌سازی و بازسازی شده است
شمال نیوز : محمد خانی نوذری به ظرفیت های استان در حوزه گردشگری اشاره کرد و افزود: باید برنامه ریزی ها مناسب در جذب گردشگر انجام شود تا بتوانیم در روستاها شاهد رونق اقتصادی باشیم.....
200 هزار مسکن روستایی مازندران مقاوم‌سازی و بازسازی شده است

شمال نیوز : مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران با بیان اینکه تهیه طرح هادی در روستاهای استان انجام شده، گفت: در ۱۵۰ روستا طرح هادی بازنگری شده است.

به گزارش شمال نیوز ، محمد خانی نوذری  که در نشست با خبرنگاران به انگیزه دهه گرامیداشت حساب صد امام ( ره) سخن می گفت ، با بیان اینکه بنیاد مسکن در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر فعالیت می کند، گفت: ۵۰ درصد مازندرانی ها در روستاها زندگی می کنند در حالی که میانگین کشوری ۲۵ درصد است.

خانی نوذری ساخت مسکن روستایی، مسکن محرومین، اجرای طرح هادی، صدور سند مالکیت، نظارت بر ساخت و سازها و پرداخت وام قرص الحسنه از جمله فعالیت های بنیاد مسکن در روستاهای استان دانست.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران با بیان اینکه در سال های اخیر جمعیت در روستاها افزایش پیدا کرده است، گفت: در استان مازندران به دلیل بعد مسافت و داشتن امکانات در روستاهای جمعیتی افزایش یافته است.

وی به ظرفیت های استان در حوزه گردشگری اشاره کرد و افزود: باید برنامه ریزی ها مناسب در جذب گردشگر انجام شود تا بتوانیم در روستاها شاهد رونق اقتصادی باشیم.

خانی نوذری با بیان اینکه دولت برای استان های شمالی ضوابط خاصی در تهیه طرح هادی در نظر گرفته است، گفت: یکی از برنامه های ما جلوگیری از ساخت و سازها غیر مجاز در زمین های کشاورزی است.

وی به برنامه ریزی در حوزه زیست محیطی اشاره کرد و گفت: در بازنگری طرح هادی مسائل زیست محیطی مانند فاضلاب و زباله دیده شده است.

خانی نوذری با بیان اینکه سه روستا در استان مازندران دارای بافت باارزش است، گفت: در کارگروه کشور سه روستای مازندران به عنوان روستای هدف گردشگری،انتخاب  شدند و اعتباراتی در این حوزه در نظر گرفته شده است.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران در خصوص اجرای طرح های هادی، افزود: در هزارو ۴۰۰ روستا عملیات اجرایی آغاز شده است و ۷۵۰ روستا فاز نخست به اتمام رسیده است.

وی با بیان اینکه دولت ۶۴میلیارد تومان مصوب کرده است که حدود ۴۶ درصد تخصیص پیدا کرده است، ادامه داد: با تخصیص صد درصدی اعتبارات ۵۵۷ پروژه طرح هادی نیمه تمام استان به اتمام می رسد.

خانی نوذری با بیان اینکه اولویت بنیاد مسکن مازندران اتمام پروزه های نیمه تمام است، گفت: در سه سال اخیر  ۵۰ میلیارد تومان قیر دولتی برای آسفالت روستایی هزینه شده است وآسفالت  ۲۰۲کیلومتر راه روستایی در عرض شش متر انجام شده است.

وی با بیان اینکه صدور سند مالکیت از سال ۷۴در مازندران آغاز شده است، گفت: در سال ۹۶ با همکاری اداره ثبت ۱۴ هزار جلد سند صادر شده است.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران با اعلام اینکه 200 هزار مسکن روستایی مازندران مقاوم‌سازی و بازسازی شده است، افزود: نیمی از منازل روستایی استان با دوام شده در مقابل خطرات طبیعی نظیر زلزله ایمن هستند


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

پیمانکار طلبکار 28 فروردين 1397
بهتر بود آمار اعلام شده در کنار آمار کل قرار میگرفت تا مقایسه بهتری صورت بگیرد. در سال 96 بنیاد مسکن از نظر کارهای عمرانی جزء دستگاههای خاموش بود.
نا شناس 28 فروردين 1397
اقای مدیر کل مردم سواد کوه را نجات بده 150 پرونده تشکیل سند تو بنیاد مسکن سواد کوه گم شده است لطفا پیگیری کنید از سال 95تا الان درگیر پرونده هستم کسی جواب گو نیست به کجا شکایت کنیم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.147 seconds.