.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
احتمال ریزش سنگ در محورهای کوهستانی
رئیس پلیس راه مازندران گفت: بارش برف سطح تمامی محورهای مازندران را لغزنده کرد.

به گزارش شمال نیوز،علی‌رضا قدمی امروز درباره آخرین وضعیت محورهای مازندران اظهار کرد: در حال حاضر به‌دلیل بارش برف سطح تمامی محورهای مازندران لغزنده است.

وی با اشاره به مه‌آلود بودن و کاهش دید در محورهای گدوک سوادکوه و کیاسر، گفت: شاهد بوران سوادکوه و تگرگ در محور هراز بودیم.

رئیس پلیس راه مازندران با اعلام اینکه احتمال ریزش سنگ در محورهای کوهستانی در زمان بارندگی افزایش پیدا می‌کنند، تصریح کرد: توصیه ما به رانندگان این است در صورت امکان در زمان بارندگی از این محورها تردد نکرده و درصورت ضرورت با احتیاط بیشتری تردد کنند.

قدمی تصریح کرد: امروز شاهد وقوع تصادف در محور سوادکوه بودیم که دلیل آن ناتوانی راننده در کنترل وسیله نفلیه در جاده لغزنده به‌دلیل تخطی از سرعت مطمئنه بوده که لازم است رانندگان باتوجه به توصیه‌ها از بروز حوادثی از این قبیل پرهیز کنند.

وی یادآور شد: چراغ روشن، برف‌پاک‌کن و سرعت پایین ازجمله توصیه‌های ما به رانندگان در زمان بارندگی است که باتوجه به آن سفری ایمن را برای خود و خانواده رقم می‌زنند.

رئیس پلیس راه مازندران در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط جوی رانندگان از سفرها و ترددهای غیرضروری در مناطق کوهستانی پرهیز کنند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.205 seconds.