.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آمادگی هلال احمر برای ارائه خدمات امدادی در مسیر تهران ـ چالوس
رئیس هلال احمر شهرستان چالوس از اعلام آمادگی تیم عملیاتی هلال احمر برای پاسخگویی سریع به حوادث احتمالی در مسیر تهران ـ چالوس از محدوده کندوان تا شهرستان چالوس خبر داد.

به گزارش شمال نیوز،امیرحسین عسگرزاده از اعلام آمادگی تیم عملیاتی هلال احمر برای پاسخگویی سریع به حوادث احتمالی در مسیر تهران ـ چالوس از محدوده کندوان تا شهرستان چالوس خبر داد.


وی افزود: از دیروز با توجه به سرمای زیاد و بارش برف در جاده چالوس به ویژه در محور کندوان تا سیاه‌بیشه، ۱۵ خودروی گرفتار در برف و کولاک توسط نجات‌گران پایگاه‌های امداد و نجات ندا و کندوان امدادرسانی شده است.


رئیس هلال احمر شهرستان چالوس گفت: به‌دلیل بارش برف و باران علاوه بر لغزندگی احتمال ریزش سنگ از نیز وجود دارد و مسافران گرامی از توقف در زیر صخره‌ها جدا خودداری کنند.


عسگرزاده با توجه به مه‌گرفتگی شدید در جاده کندوان یادآور شد: یکی از عوامل تصادف در مه‌گرفتگی عدم دید کافی و نور چراغ‌های مه‌شکن است و لازم است با حداقل سرعت رانندگی شود تا شاهد وقوع تصادف نباشیم.


وی با توجه به ادامه بارش‌ها عنوان کرد: هم‌اکنون بارش برف به‌صورت خفیف ادامه داشته و همکاران فعال، شجاع و خستگی‌‌ناپذیر در آمادگی کامل به‌سر برده و با گشت‌زنی مداوم آماده خدمت‌رسانی به هموطنان هستند./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.085 seconds.