.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نطق میان دستور نیازآذری در خانه ملت؛
تذکر نماینده بابل به 13 وزیر
نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی به وزرای نیرو، ارتباطات، کار، نفت، ارشاد، علوم، آموزش و پرورش، ورزش، بهداشت، جهاد و کشاورزی، صنعت،راه و رییس سازمان میراث فرهنگی تذکر داد.
تذکر نماینده بابل به 13 وزیر

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی به وزرای نیرو، ارتباطات، کار، نفت، ارشاد، علوم، آموزش و پرورش، ورزش، بهداشت، جهاد و کشاورزی، صنعت،راه و رییس سازمان میراث فرهنگی تذکر داد.

به گزارش شمال نیوز، حسین نیازآذری روز یک‌شنبه 26 فروردین ماه امسال در نطق میان دستور در خانه ملت،با تبریک به‌مناسبت عید مبعث و گرامیداشت یاد و خاطره سرداران و یک‌هزار و 744 شهید شهرستان بابل، اظهار کرد:مردم  از مجلس شورای اسلامی و نمایندگان خویش انتظار دارند در کنار وظایف نمایندگی همواره پیگیر مطالبات حوزه انتخابیه باشند و اگر مسائلی از تریبون خانه ملت مطرح می‌شود چیزی جز دغدغه‌های آنان نیست.

وی با بیان اینکه بدون تردید مجلس باید مدافع حقوق اساسی ملت و صدای رسای مردم باشد، افزود: پیشرفت و تعالی جامعه در گرو همگرایی قوای سه‌گانه و دیگر نهادها در بستر همدلی ایجاد خواهد شد و هر گروه، جریان  و شخصی که در مسیر اعتمادآفرینی، امیدبخشی و استحکام وحدت جامعه گام بردارد شایسته تکریم است.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی خطاب دولت و دستگاه قضایی، گفت: مردم شریف و قدرشناس کشورمان که همواره پشتیبان نظام و حامی ولایت هستند توقعی جز کار و خدمت از ما ندارند و هر گونه قصور و کوتاهی توسط مسؤولان بی‌ثباتی به اعتماد عمومی و خدشه‌دارکردن امنیت ملی محسوب می‌شود لذا شایسته است درسال جدید با تمام توان برای هم‌افزایی، کار جهادی و تلاش مضاعف برای تحقق شعارملی سال که از اهداف اقتصاد مقاومتی است، بکوشیم.

نیازآذری یادآور شد: حفظ اشتغال موجود و ایجاد فرصت‌های شغلی جدید،  تکریم به سرمایه‌گذاران در امر تولید و  دستان پینه‌بسته کشاورزان، دامداران، باغداران و کارگران در پرتو حمایت جانبه از کالای ایرانی تجلی می‌یابد.

وی تصریح کرد: در کنار توجه به مسائل امنیتی، سیاسی، اقتصادی و عمرانی نباید از مدیریت مسائل اجتماعی و فرهنگی  غافل باشیم و نگرانی خانواده‌ها از آسیب‌های اجتماعی را باید جدی گرفت.

نماینده مردم بابل در مجلس درباره  مدیریت شبکه‌های مجازی و پیام رسان‌ها، گفت: حفظ منافع ملی و حریم خصوصی زندگی مردم و اسرار آنها مقدم بر همه امور باشد.

نیازآذری بیان کرد: مردم ما از رئیس‌جمهور، معاونان و یکایک وزرای دولت و استاندار مازندران  انتظار دارند تا دیر نشده به‌طور ویژه و اساسی  مسائل و مشکلات بیست و سومین شهرستان پرجمعیت کشور  یعنی بابل را به‌طور دقیق ارزیابی و بررسی کنند.

وی با اعلام اینکه به مشکلات کشور واقف هستم، اضافه کرد: اما نمی‌توانم نسبت به مطالبات مردم در کنار همه فرصت‌های پیش‌رو بی‌تفاوت باشم.

نماینده مردم بابل در مجلس خاطرنشان کرد: اقشار مختلف مردم در حوزه انتخابیه همواره در دیدارها به‌ویژه در ایام نوروز نگرانی‌ها و انتظارات بحقی را مطرح کردند از جمله  توجه به اشتغال جوانان، معیشت، مبارزه با فقر و فساد، حفظ محیط زیست  و اجرای عدالت  در کشور  از دولت و دستگاه قضایی  توقع رسیدگی عاجل دارند که شامل موارد زیر است؛

1- آموزش و پرورش زیربنای توسعه هر جامعه است؛ در آستانه هفته گرامیداشت معلم علاوه بر تکریم به مقام شامخ معلم ، توجه به شان و  منزلت آنان و در کنار  آن  معیشت و تامین مطالبات صنفی معلمان از جمله افزایش حقوق آنها از مصادیق بارز عدالت است،  از مجلس و دولت می‌خواهم به این قشر فرهیخته اعم از شاغل و بازنشسته  توجه شایسته‌تری داشته باشند، هرچند که خودم را شرمنده این قشر آبرومند می‌دانم.

2- به وزیر جهاد کشاورزی درباره اهتمام جدی به تامین امنیت غذایی کشور با حمایت واقعی از کشاورزان، دامداران، باغداران و جلوگیری از واردت بی‌رویه و غیرضرور محصولات کشاورزی به‌ویژه برنج که هم‌اکنون متاسفانه  ده‌ها هزار تن از تولیدات سال قبل در انبار کشاورزان  و کارخانجات شالی‌کوبی بی‌مشتری مانده را متذکر و یادآوری می‌کنم.


3- یادآوری به وزیر نیرو بابت تسریع در اجرای طرح‌های آب و فاضلاب شهرستان بابل،  از آنجایی‌که اقتصاد استان مازندران آب پایه است متاسفانه این استان پرآب به‌دلیل عدم سرمایه‌گذاری دولت‌های ماضی و فعلی به چالش جدی کم‌آبی مواجه شده است که اشتغال و امنیت اقتصادی استان را به خطر انداخته است. لذا از شخص رئیس‌جمهور  می‌خواهم برای مدیریت این ابرچالش پیش رو شخصا پیش قدم شوند.


4- تأکید به وزیر ورزش و جوانان درمورد احداث استادیوم ورزشی در زمین اهدایی 10 هکتاری حیدرکلا و توجه به ورزش روستاییان و عشایر و یادآوری برای تسریع  در بهسازی ورزشگاه قدیمی شهر در زمینه مطالبات بحق طرفداران تیم فوتبال خونه به خونه بابل مورد توجه قرار گیرد.


5- از وزیر صنعت، معدن و تجارت توقع داریم با توجه به وعده‌های داده شده نسبت به توسعه و تقویت شهرک‌های صنعتی و حمایت واقعی از تولیدکنندگان به‌ویژه سامان‌دهی معدن ذغال سنگ گلیران بندپی شرقی گام اساسی بردارند.


6- به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی متذکر می‌شوم که با مدیران ضعیف و ناکارآمد در استان مصوبات مجلس و اهداف دولت برای خدمت به مردم محقق نمی‌شود؛ تاکی باید جوانان جویای کار، بازنشستگان و جامعه کارگری هزینه ناکارآمدی مدیران سیاسی و نالایق  را بپردازنند؟ آقای وزیر! آیا 300 هزار نفر  بیمه شده تأمین اجتماعی حق  یک بیمارستان را ندارند !؟علاوه بر از توجه جنابعالی و مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در مورد مجوز احداث درمانگاه شبانه‌روزی در شهر امیرکلا تقدیر و تشکر می‌شود.


7- مجدانه از دولت می‌خواهم  مصوبات مجلس را برای ایجاد اشتغال پایدار جوانان به‌ویژه تثبیت و توسعه اشتغال جوانان تحصیل‌کرده در سطح شهرها و روستاها را با جدیت اجرایی کنند و با تمهیدات مناسب اعتباری که در قانون بودجه سال 97 فراهم شده فرصت اشتغال‌آفرینی را از دست ندهد.


8- از وزیر علوم، تحقیات و فناوری انتظار می‌رود برای بهره‌برداری آموزشی و پژوهشی زمین 23هکتاری روستای دونه‌سر بخش گتاب تمهیدات جدی اتخاذ کند که لازم می‌دانم از پیشرفت‌های علمی و آموزشی دانشگاه صنعتی نوشیروانی تشکر و قدردانی کنم.


9- از وزیر راه و شهرسازی بیشتر توقع داریم به وضعیت نگران‌کننده راه‌های مواصلاتی شهرستان اهتمام شایسته‌ای داشته باشند و دستور تسریع عملیات اجرایی مصوبات سفر مشترک رئیس کمیسیون عمران مجلس و مقامات وزارت‌خانه را صادر کنند و همچنین اتصال راه‌آهن سراسری که حدود 20کیلومتر با شهرستان فاصله دارد مورد توجه قرار گیرد؛طرح  جامع شهر بابل و امیرکلا توجه به شهرداری‌های پنچ گانه شهرستان و پروژه‌های مدیریت شهری و روستایی توجه بیش از پیش وزرای کشور و راه و شهرسازی را می‌طلبد.


10- از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی انتظار داریم به نشاط و شادابی و مطالبات فرهنگی و هنری جوانان این شهرستان توجه نکرده و طبق وعده داده شده نسبت به پروژه مجتمع سینمایی بابل و احداث فرهنگ‌سرای امیر پازواری امیرکلا اقدام کنند.


11- شهرستان بابل به‌دلایل مختلف علمی و زیرساختی استعداد خوبی در کسب و کارهای نوپا و فنآورانه دارد لذا از وزیر ارتباطات و فنآوری اطلاعات و معاون  علمی رئیس‌جمهوری می‌خواهم جوانان علاقه‌مند و پرتلاش این شهرستان را حمایت عملی کنند.


12- علاوه بر تشکر از تلاش‌های دلسوزانه وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تسریع در اجرای طرح‌های نیمه‌تمام نظام سلامت و ارتقای سطح درمانی، آموزشی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بابل به‌ویژه اهتمام به  طب سنتی و احداث کلینیک ویژه تخصصی در بخش لاله آباد که زمین مورد نیاز از سوی خیر نیک‌اندیش اهدا  شد مورد درخواست جدی مردم منطقه است.


13- حفظ مواریث فرهنگی و تاریخی و تقویت گردشگری مصداق بارز حمایت از سرمایه‌گذاری داخلی است، جوانان فرهنگ دوست بابلی همواره نگران حفظ آثار تاریخی هستند و از کم توجهی سازمان میراث فرهنگی گلایه دارند.


14-با تشکر و قدردانی از وزیر نفت به‌دلیل پوشش گاز شهری در مناطق شهری و روستایی،تسریع در اتمام روستاهای باقی‌مانده مورد مطالبه جدی مردم است و همچنین بر سرمایه‌گذاری بالادستی در حوزه نفت و گاز در دریای خزر تاکید می‌شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

از بابل 27 فروردين 1397
مگر بابل نماینده دارد ؟؟؟؟؟؟؟
نا شناس 27 فروردين 1397
آقا ایران واسه بابل .راحت میشی. یعنی چی دولت مگه فقط واس شهر شماست

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.416 seconds.