.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ارتقای بهداشت و سلامت از سیاستهای راهبردی دولت است
استاندار مازندران، ارتقای بهداشت و سلامت جامعه را از سیاستهای راهبردی و مهم دولت برشمرد.

به گزارش شمال نیوز، محمد اسلامی بعدازظهر یکشنبه در نشست با هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی مازندران ضمن تقدیر از اقدامات دانشگاه علوم پزشکی مازندران در حوزه سلامت، ارتقاء بهداشت و سلامت جامعه  را از سیاست های راهبردی و مهم دولت تدبیر و امید عنوان کرد و افزود: نگاه مسئولان اجرایی در استان باید سلامت محور باشد و در این راستا استانداری مازندران هرگونه حمایت لازم را از برنامه های حوزه سلامت دانشگاه علوم پزشکی مازندران به عمل خواهد آورد.

استاندار مازندران با اشاره  به "نشاط اجتماعی و سلامت"  به عنوان شعار امسال در حوزه معاونت فرهنگی، سیاسی و اجتماعی استانداری مازندران، بر اولویت قراردادن حمایت از  اجرای برنامه های حوزه سلامت در شهرستانها توسط فرمانداران و سایر مدیران استانی و شهرستانی تاکید کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران نیز  گفت: برنامه های  نظام آمایش خدمات درمانی مازندران از مهمترین برنامه های دانشگاه علوم پزشکی مازندران در حوزه سلام در سال جاری است.

دکتر سید عباس موسوی، اجرای برنامه تحول نظام سلامت را از مهم ترین اقدامات وزارت بهداشت عنوان کرد و گفت: اجرای نظام آمایش خدمات درمانی مازندران از مهمترین اقداماتی است که در دانشگاه علوم پزشکی پزشکی مازندران به مرجله اجرا در آمده است.

وی توزیع عادلانه منابع ،ایجاد فرصت های برابر ،توزیع متناسب نیروی انسانی، استفاده از ظرفیت های منطقه ای و مشارکت دانشگاه های کلان منطقه یک کشور  در موضوعات فرا استانی را از اهداف این برنامه برشمرد./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.159 seconds.