.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اقلیم مازندران رو به خشکسالی پیش می رود
معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران، با اشاره به روند تغییر اقلیم در استان گفت: اقلیم مازندران رو به خشکسالی پیش می رود.

به گزارش شمال نیوز، احمد حسین زادگان پیش ازظهر یکشنبه در جلسه مقابله با خشکسالی در فرمانداری آمل با اشاره به روند تغییر اقلیم بر لزوم اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با خشکسالی در استان تاکید کرد و افزود: در حوزه های اقتصادی،عمرانی و فرهنگی اگر قرار است کاری انجام دهیم باید از قبل بسترسازی مناسب با طرح ها صورت گیرد زیرا بدون بسترسازی برای اجرای طرح ها، موفقیت حاصل نمی شود.

وی با بیان اینکه خشکسالی عوارض سیاسی و احتماعی برای ما ندارد تصریح کرد: برای پیشگیری از مسائل جلسات مقابله با خشکسالی برگزار می شود زیرا این مسائل نیازمند رصد مسائل است و امسال دومین جلسه مقابله با خشکسالی در استان برگزار شده است.

حسین زادگان با اشاره به اینکه شرایط اقلیم عوض شده است، با اظهار اینکه در شرایط تغییر اقلیم روند ما رو به خشکسالی است تصریح کرد: در این شرایط نباید دست به دست هم دهیم و باید مشکلات را مدیریت کنیم.

وی درباره کشت دوم محصولات با تاکید براینکه کشت برخی مواقع زودتر از موعد انجام می شود افزود: لزوم تغییر الگوی کشب ضروری است و این مسئله در حوزه های شرقی استان که شرایط آب در آن بحرانی است، جدی به نظر می رسد و باید از ظرفیت ها برای آگاهسازی مردم استفاده کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران از رسانه به عنوان یک ظرفیت برای فرهنگسازی یاد کرد و گفت: رسانه ها رابط مردم و دولت هستند و می توانند در حوزه های مختلف فرهنگسازی کنند.

وی خواستار افزایش تشکل های مردمی در حوزه های مختلف شد و بر لزوم مدیریت استفاده و برداشت از سفره های چاه های آب تاکید کرد و گفت: چاه های غیرمجاز باید دارای مجوز شوند و نسبت به شناسنامه دار شدن آن اقدام شود./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.036 seconds.