.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سرانه صید در مازندران ۵۱ تن ماهی است
سرپرست شیلات مازندران، سرانه صید هر شرکت تعاونی پره صیادی در فصل صید گذشته را ۵۱ تن اعلام کرد و گفت: این میزان نسبت به فصل صید قبل رشد ۱۶ درصدی دارد.

به گزارش شمال نیوز، ولی اله محمدزاده صبح یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به پایان فصل صید و صیادی در دریای خزر با اشاره به فعالیت چهار هزار صیاد در ۵۴ شرکت تعاونی پره صیادی در استان سرانه صید هر شرکت را ۵۱ تن ماهی اعلام کرد و گفت: این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۱۶ درصدی دارد.

وی افزود: در فصل صید۹۷-۹۶ باتلاش و زحمات صیادان استان حدود دو هزار و ۷۰۰ تن انواع ماهیان استخوانی باارزش اقتصادی حدود۷۰ میلیارد تومان صید و روانه بازار مصرف شد که نسبت به فصل قبل ازنظر ریالی حدود ۳۵ درصد افزایش داشته است.

محمدزاده به گونه های صیدشده ماهی اشاره و اضافه کرد: ۶۵ درصد از ماهیان صیدشده از گونه ماهی سفید، بیش از ۳۰ درصد شامل ۸۲۰ تن ماهی کفال وبقیه سایرگونه ها بوده است.

محمدزاده درپایان باتشکر از همکاری خوب صیادان در رعایت قوانین و مقررات صید و صیادی درفصل ۹۷-۹۶ و مشارکت آنان در تامین ماهیان مولد برای بازسازی ذخایر آبزیان دریا اظهار امیدواری کرد در فصل آتی شاهد رونق صیدوصیادی دراستان باشیم./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.111 seconds.