.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
وضعیت نگران کننده راههای بابل/ محصولات در انبارها مانده است
نماینده مردم بابل در مجلس، وضعیت راههای مواصلاتی شهرستان را نگران کننده دانست و خواستار تسریع در بهسازی آن شد.

به گزارش شمال نیوز،حسین نیازآذری با بیان اینکه توقع داریم به وضعیت نگران کننده راه های مواصلاتی شهرستان توجه ویژه شود خواستار تسریع عملیات اجرایی مصوبات سفر مشترک رئیس کمیسیون عمران مجلس و مقامات وزارتخانه راه و شهرسازی به شهرستان شد و گفت: همچنین اتصال راه آهن سراسری که حدود ۲۰ کیلومتر با شهرستان فاصله دارد مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: طرح جامع شهر بابل و امیر کلا توجه به شهرداری های پنچ گانه شهرستان و پروژه های مدیریت شهری و روستایی توجه بیش از پیش وزرای کشور و راه و شهرسازی را می طلبد و باید در این زمینه توجه لازم صورت گیرد.

وی گفت: شایسته است درسال جدید با تمام توان برای هم افزایی، کار جهادی و تلاش مضاعف برای تحقق شعارملی سال که از اهداف اقتصاد مقاومتی است بکوشیم و بدانیم که حفظ اشتغال موجود و ایجاد فرصت های شغلی جدید، تکریم به سرمایه گذاران درامر تولید و دستان پینه بسته کشاورزان، دامداران، باغداران و کارگران شریف در پرتو حمایت جانبه از کالای ایرانی تجلی می یابد.

نیازآذری یادآور شد: در کنار توجه به مسائل امنیتی، سیاسی ، اقتصادی و عمرانی نباید از مدیریت مسائل اجتماعی و فرهنگی غافل باشیم و نگرانی خانواده ها از آسیب های اجتماعی را باید جدی گرفت و درخصوص مدیریت شبکه های مجازی و پیام رسان ها حفظ منافع ملی و حریم خصوصی زندگی مردم و اسرار آنها مقدم بر همه امور باشد.

نماینده مردم بابل در مجلس با بیان اینکه بابل بیست و سومین شهرستان پرجمعیت کشور است ادامه داد: آموزش و پرورش زیربنای توسعه هر جامعه است و باید مجلس و دولت به این قشر فرهیخته اعم از شاغل و بازنشسته توجه شایسته تری داشته باشند.

وی خواستار توجه جدی جهاد کشاورزی برای تامین امنیت غذایی کشور با حمایت واقعی از کشاورزان، دامداران ، باغداران و جلوگیری از واردت بی رویه و غیر ضرور محصولات کشاورزی بویژه برنج شد و گفت: اکنون متاسفانه دهها هزار تن از تولیدات سال قبل در انبار کشاورزان و کارخانجات شالیکوبی بی مشتری مانده است.

نیازآذری تسریع در اجرای طرح های آب و فاضلاب شهرستان بابل را خواستار شد و گفت: از آنجاییکه اقتصاد استان مازندران آب پایه است متاسفانه این استان پرآب به خاطر عدم سرمایه گذاری دولت های قبل و فعلی به چالش جدی کم آبی مواجه شده است که اشتغال و امنیت اقتصادی استان را به خطر انداخته است.

عضو مجمع نمایندگان مازندران علاوه بر احداث استادیوم ورزشی در زمین اهدایی ده هکتاری حیدرکلا و توجه به ورزش روستاییان و عشایر، تسریع در بهسازی ورزشگاه قدیمی شهر در راستای توجه به مطالبات به حق طرفداران تیم فوتبال خونه به خونه بابل را ضروری دانست.

وی افزود: وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز باید به وعده ها ی داده شده نسبت به توسعه و تقویت شهرک های صنعتی و حمایت واقعی از تولید کنندگان بویژه ساماندهی معدن ذغال سنگ گلیران بندپی شرقی گام اساسی بردارند.

نیازآذری شمار جمعیت بیمه شده تامین اجتماعی در شهرستان را ۳۰۰ هزار نفر اعلام کرد و گفت: ۳۰۰ هزار نفر بیمه شده تامین اجتماعی حق یک بیمارستان را دارند و باید نسبت به ساخت آن اقدام شود.

نماینده مردم بابل در مجلس تصریح کرد: انتظار می رود برای بهره برداری آموزشی و پژوهشی زمین ۲۳ هکتاری روستای دونه سر بخش گتاب تمهیدات جدی اتخاذ شود و از فرهنگ و ارشاد اسلامی انتظارداریم به نشاط و شادابی و مطالبات فرهنگی و هنری جوانان این شهرستان توجه کرده و طبق وعده داده شده نسبت به پروژه مجتمع سینمایی بابل و احداث فرهنگ سرای امیر پازواری امیرکلا اقدام کنند.

وی با بیان اینکه شهرستان بابل به دلایل مختلف علمی و زیرساختی استعداد خوبی در کسب و کار های نوپا و فنآورانه دارد خواستار حمایت لازم در این بخش شد و گفت: تسریع در اجرای طرح های نیمه تمام نظام سلامت، ارتقای سطح درمانی، آموزشی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بابل بویژه اهتمام به طب سنتی و احداث کلینیک ویژه تخصصی در بخش لاله آباد که زمین مورد نیاز از سوی خیر نیک اندیش اهدا شد، مورد درخواست جدی مردم منطقه است./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.189 seconds.