.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در کنار خودنمایی تابلوهای تبلیغاتی در راههای استان ؛
برچیدن تابلوی تصاویر شهدا در قائم شهر و اعتراض مردم
شمال نیوز : در حالی تابلوی تصاویر 44 شهید قراخیل قائم شهر از سوی اداره کل راهدای مازندران برچیده شد که بسیاری از تابلوهای دیگر تبلیغاتی همچنان در جاده های استان خود نمایی می کنند .....
برچیدن تابلوی تصاویر شهدا در قائم شهر و اعتراض مردم

شمال نیوز : در حالی تابلوی تصاویر 44 شهید قراخیل قائم شهر از سوی اداره کل راهداری مازندران برچیده شد که بسیاری از تابلوهای دیگر تبلیغاتی همچنان در جاده های استان خود نمایی می کنند .

به گزارش شمال نیوز ، بدنبال برچیدن تابلوی 44 شهید روستای شهیدپرور قراخیل ، مردم این منطقه با اعتراض شدید خواستار پاسخگویی مسئولان استانی شدند .

یکی از ساکنان روستای قراخیل به خبرنگار شمال نیوز گفت : این تابلو حتی در ورودی روستا قرار داشت و ارتباطی با جاده اصلی بابل - قائم شهر نداشت .

این فرد ادامه  داد : متاسفانه در شرایطی این تابلو که منقوش به تصاویر شهدا بود به بهانه فنی برداشته شد که در طول مسیر چند تابلو مربوط به مجتمع های تفریحی و تبلیغاتی همچنان پابرجا هستند .

یکی از خانواده های شهدای قراخیل نیز با هشدار به مسئولان استان و مدیران راهداری مازندران تاکید کرد : بی احترامی مسئولان راهداری به شهدا را به خداوند واگذار می کنیم و خواستار نصب هر چه سریعتر این تابلو مزین به تصاویر شهیدان عزیزمان در همان مکان قبلی و عذرخواهی مسئولان راهداری استان هستیم .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.816 seconds.