.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تشکل ها پیگیر مطالبات مردمی باشند
معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران تاکید کرد: تشکل ها و سازمان های مردم نهاد باید پیگیر مطالبات مردمی باشند.

به گزارش شمال نیوز، احمد حسین‌زادگان صبح پنجشنبه در نشست شورای دانش‌آموزی مازندران، انتخابات مجلس دانش‌آموزی را کاری ارزشمند برشمرد و اظهار کرد: عملکرد سازمان دانش‌آموزی، احزاب، رسانه‌ها و نهادهای مدنی کارایی خود را در کشورهای توسعه‌یافته نشان داده است.

وی با تاکید بر اینکه تشکل ها باید به دنبال پیگیری مطالبات مردم باشند، تصریح کرد: دولت تدبیر و امید اهتمام فراوانی به استیفای حقوق مردم دارد که منشور حقوق شهروندی بارزترین تجلی این خواست و اراده در دولت است و همه دستگاه ها باید نسبت به تحقق کامل مفاد آن نهایت اهتمام را داشته باشند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران دامه داد: در کشورهای توسعه یافته با ایجاد دموکراسی، قانون و مجلس، دولت‌ها را محدود و از طریق تشکل‌های غیردولتی و نهادهای مدنی آن را مجاب کردند که در چارچوب اختیارات واگذار شده به مردم خدمت کنند.

وی با اشاره به اینکه مجلس دانش‌آموزی فرصتی برای دانش‌آموزان است تا خود را به معرض انتخاب بگذارند، خاطر نشان ساخت: حضور دانش آموزان در انتخابات شورا و مجلس بارقه‌های امید به نسل آینده را در دل ما روشن می‌کند.

حسین‌زادگان با اشاره به اینکه محتوای آموزشی باید با نیازهای جوانان امروز سنخیت داشته باشد، یادآور شد: برای دستیابی به همه اهداف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و دیگر موارد نیازمند همکاری با نظام آموزش و پرورش هستیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران حضور دانش‌آموزان در انتخابات شوراها و مجلس دانش‌آموزی را امیدبخش و نشان پویایی نسل امیدوار آینده خواند./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.372 seconds.