.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
40 درصد مردان و 59 درصد زنان در کشور تحرک کافی ندارند
معاون بهداشتی درمانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به اینکه برای ورزش همگانی نیاز به فضاهای بوستانی داریم گفت: براساس آخرین مطالعات وزارت بهداشت 40 درصد مردان و 59 درصد زنان در کشور تحرک کافی ندارند.

به گزارش شمال نیوز، محسن اعرابی چهارشنبه‌شب در نخستین جلسه شورای ورزش همگانی استان با بیان اینکه در مازندران در ارتباط با فضای ورزشی همگانی مانند پیاده‌روی دچار محدودیت هستیم افزود: براساس آخرین مطالعات وزارت بهداشت 40 درصد مردان و 59 درصد زنان تحرک کافی ندارند.

وی با اشاره به اینکه عدم تحرک کافی باعث اضافه وزن، دیابت و فشار خون بالا می‌شود خاطرنشان کرد: در این زمینه جزء پنج استان اول کشور هستیم و در بحث چاقی کودکان نیز وضعیت خوب نیست.

معاون بهداشتی، درمانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران بیان کرد: باید به جایی برسیم که به بالابردن تحرک بدنی به عنوان یک اصل بپردازیم.

اعرابی با بیان اینکه تحرک بدنی ناکافی چهارمین عامل خطر مرگ در دنیاست، گفت: باید به فضاهای بوستانی برای ورزش همگانی دسترسی داشته باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران نیز اظهار کرد: در حوزه ورزش قهرمانی سرآمد ورزش کشور هستیم.

حبیب حسین‌زادگان افزود: از سال 93 به طور متوسط حدود 20 درصد به مدال‌هایمان اضافه شده است و تعداد 490 مدال کشوری و بین‌المللی داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه در بحث ورزش همگانی براساس ابلاغ وزیر ورزش، استانداری مسؤول جلسه ورزش همگانی را به‌عهده دارد افزود: مدیران کل باید اهتمام بیشتری برای حضور داشته باشد، راهکارهایی عمومی برای توسعه ورزش همگانی انجام دهیم.

حسین‌زادگان گفت: مازندران از لحاظ سطح زندگی مردم، برخوردار است اما از نظر تحرک بدنی وضعیت خوبی نداریم./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.204 seconds.