.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۵۴ منطقه گردشگری شهری و روستایی در مازندران شناسایی شد
استاندار مازندران، از شناسایی ۵۴ منطقه گردشگری شهری و روستایی برای مدیریت مطلوب این حوزه در استان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، محمد اسلامی پیش ازظهر چهارشنبه در جلسه ستاد اقتصادی مقاومتی استان با اشاره به سرفصل مهم انرژی در سند اقتصاد مقاومتی با بیان این که هزار مگاوات برق باید به ظرفیت استان اضافه شود و تعدادی سرمایه گذار برای فعالیت در این بخش اعلام آمادگی کردند، گفت: برای استحصال آب نیز باید سرمایه گذاری های نفیس صورت گیرد. کشاورزی استان باید متحول شود و کشت های گلخانه ای و کار علمی و تحقیقاتی به طور جدی در دستور کار قرار گیرد.

نماینده عالی دولت در مازندران، با بیان این که در سند اقتصادی استان، فرصت های اقتصادی با مشارکت بخش خصوصی تعریف شده است، اظهار داشت: ایجاد حمل و نقل ترکیبی بعنوان زیربنای توسعه و بهره گیری از همه ظرفیت ها یک ضرورت برای مازندران است و گام های خوبی در این خصوص برداشته شده است تا زمینه استفاده از دریا، هوا، ریل و جاده فراهم آید.

استاندار با اشاره به این که در حوزه گردشگری،برنامه های مختلفی را پیش رو داریم و ۵۴ منطقه گردشگری شهری و روستایی را شناسایی کردیم و لازم است گردشگری مدیریت شده را پایه گذاری نماییم، گفت: تمدن سازی شهری از جمله ضرورت ها برای تاثیر گذاری بر اقتصاد شهری است. در عمران شهری و روستایی بافت فرسوده به معنای احیا بافت تاریخی و امحا بافت ناکارآمد بسیار مهم است.

اسلامی با بیان این که از متولیان فرهنگی خواستیم تا تقویم برنامه های فاخر فرهنگی و هنری را برای سال ۹۷ برای اجرا در طول سال به عنوان یک جاذبه گردشگری تدوین کنند، افزود: مازندران دارای استعدادهای ورزشی فراوان است و اقتصاد ورزش از درآمد قابل توجهی برخوردار است که برای این بخش نیز برنامه داریم.

مقام عالی دولت در مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نامگذاری امسال به حمایت از کالای ایرانی از سوی مقام معظم رهبری، یاد آور شد: اصل نخست در حمایت از کالای ایرانی، فخر و مباهات به تولیدات ایرانی است.

وی با بیان این که دولت باید موانع فعالیت را از پیش روی فعالان اقتصادی بردارد و فعالان اقتصادی نباید با هیچ موانع اداری برای گسترش فعالیت های خود روبرو باشند، تصریح کرد: جامعه نیز باید نسبت به خرید کالای ایرانی اهتمام نماید. باید بنحوی محصول و خدمات پس از فروش ارایه شود که جامعه به آن اقبال داشته باشد.

استاندار با تاکید بر این که ساخت نشان تجاری، شناسایی بازار و مذاکره با طرفین تجاری را فعالان اقتصادی در دستور کار جدی خود قرار دهند، افزود: صادرات باید هدف گذاری شود وبیش از هزار میلیارد تومان مشوق صادراتی در بودجه سال ۹۷ لحاظ شده است./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.218 seconds.