.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دستگیری 3 قاچاقچی چوب در ساری/تمام مجوزهای برداشت چوب جنگلی در مازندران لغو شد
فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران ـ منطقه ساری از دستگیری 3 نفر از اعضای باند 5 نفره قاچاق چوب در ساری خبر داد.

به گزارش شمال نیوز،حسینعلی خورشیدی امروز از دستگیری سه قاچاقچی چوب که به صورت سازماندهی شده در ساری فعالیت می‌کردند خبر داد.

وی با اشاره به عملیاتی که شب گذشته در ساری انجام شد، گفت: در این عملیات سه نفر از اعضای باند پنج نفر دستگیر و دو نفر دیگر تحت تعقیب قرار دارند.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران ـ منطقه ساری با اعلام اینکه این عملیات در منطقه کردخیل شهرستان ساری انجام شده است، افزود: سه دستگاه خودور به همراه ادوات جرم از قاچاقچیان ضبط شده است.

این مسؤول اضافه کرد: از قاچاقچیان چوب هشت درخت به قطر 80 سانتیمتر و از نوع توسکا کشف کردیم.

خورشیدی درباره اقدامات انجام شده برای کشف قاچاق چوب در سطح منابع طبیعی و آبخیزداری منطقه ساری، گفت: در ایام نوروز 26 دستگاه حمل قاچاق چوب توقیف شده است.

وی با اعلام اینکه از 20 اسفند ماه سال 96 تا 20 روز اول سال جاری 26 دستگاه خودور حامل چوب قاچاق متوقف شده است، گفت: 26 نفر هم در این ارتباط دستگیر شدند.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران ـ منطقه ساری با اشاره به اینکه میزان قاچاق چوب سازماندهی شده افزایش پیدا کرده است، ادامه داد: این چوب‌ها توسط مال‌خرها در کارگاه‌های غیرمجاز که عمدتا در شهرستان آمل هست خریداری می‌شود.

این مسؤول اضافه کرد: با اجرای طرح تنفس جنگل برداشت چوب از راه قانونی ممنوع است، به همین دلیل فعالیت قاچاقچیان به صورت ساماندهی شده انجام می‌شود.

خورشیدی در پایان گفت: همه مجوزهای برداشت چوب جنگلی در استان مازندران لغو شده است و هیچگونه برداشتی از جنگل نباید انجام شود./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.077 seconds.