.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رئیس اتاق بازرگانی مازندران:
جایگزین روبل به جای دلار در مبادلات اقتصادی مازندران و روسیه
رئیس اتاق بازرگانی مازندران گفت: نگاه ما این است که حوزه اقتصادی مازندران باید اصلاح شود و اگر نشود در پایان سال اقدامی برای حمایت از کالای ایرانی انجام نمی‌شود.
جایگزین روبل به جای دلار در مبادلات اقتصادی مازندران و روسیه

به گزارش شمال نیوز، عبدالله مهاجر در نشست با فعالان اقتصادی مازندران در سالن پیامبر اعظم دانشگاه علوم پزشکی اظهار کرد: بسیاری از شرکت‌های بزرگ استان مازندران بیش از 30 درصد مواد اولیه کارخانه که باید تولید شود افزایش پیدا کرده است.

وی با اعلام اینکه 20 درصد هزینه کارگری هم افزایش پیدا کرده است، تصریح کرد: در این حوزه نیاز به توجه ویژه‌ای داریم.

رئیس اتاق بازرگانی مازندران با اعلام اینکه مدیریت هزینه یکی از نیازهای ضروری است، گفت: تولید کننده در شرایط فعلی با چالش جدی مواجه هستند.

این مسئول با اعلام اینکه برای تولید مازاد بر مصرف صادرات تعریف شود، افزود: در این حوزه نیاز به حمایت‌های جدی داریم.

مهاجر ادامه داد: اگر در قیمت تمام شده مدیریت نشود و اگر اتفاق درست نشود، شعار صادرات کشور محقق نمی‌شود و موانع صادرات باید برطرف شود.

وی با اعلام اینکه وظیفه بخش خصوصی بازاریابی است، افزود: اگر به درستی عمل کنیم مرکبات، آبزیان، طیور و بسیار از تولیدات ما صادر می‌شود، ابزار صادرات در اختیار ما نیست، اتاق بازرگانی تنها می‌تواند مشاوره بدهد، این وظیفه ما هست، وسیله و کلید واژه حل مشکل صادرات در اختیار دولت است.

رئیس اتاق بازرگانی مازندران با اعلام اینکه روبل در مبادلات اقتصادی بین مازندران و روسیه مورد استفاده قرار می‌گیرد، خاطرنشان کرد: صحبت‌های اولیه در این ارتباط انجام شده است.

این مسئول با اعلام اینکه حوزه اقتصادی استان مازندران باید فعال باشد، ادامه داد: مدیران حوزه اقتصادی وقتی با شعار عمل کنند نمی‌توانند به جایی برسند.

مهاجر گفت: نگاه ما این است که حوزه اقتصادی مازندران باید اصلاح شود و اگر نشود در پایان سال اقدامی برای حمایت از کالای ایرانی انجام نمی‌شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.158 seconds.