.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما تا انتخابات
 

سئوال های کنایه وار نقی معمولی در پاسخ به انتقادها ؛
آقایان نماینده ؛ پشت یک سریال تلویزیونی قایم نشوید / شما برای جوانان مازندران چه کردید؟
شمال نیوز : پس از انتقاد برخی از نمایندگان مردم مازندران در مجلس از سریال پایتخت ۵ محسن تنابنده، مشاور کارگردان، سرپرست نویسندگان، بازیگردان و بازیگر سریال اظهارات این نمایندگان را موردنقد جدی قرارداد و موارد مطرح شده را جهت گیری های سیاسی عنوان کرد.....

شمال نیوز : پس از انتقاد برخی از نمایندگان مردم مازندران در مجلس از سریال پایتخت ۵ محسن تنابنده، مشاور کارگردان، سرپرست نویسندگان، بازیگردان و بازیگر سریال اظهارات این نمایندگان را موردنقد جدی قرارداد و موارد مطرح شده را جهت گیری های سیاسی عنوان کرد.

محسن تنابنده، گفت یقین دارم  به‌خاطر سوءاستفاده‌های سیاسی و جبهه‌گیری‌های سیاسی و البته بخل و حسادت‌ها پایتخت دیگر ساخته نخواهد شد.

این بازیگر در گفت‌وگو با همشهری درباره انتقادها به سریال "پایتخت” گفت: هرکسی می‌خواهد از این نمد برای خودش کلاهی درست کند و به همین دلیل است که یک‌بار صدای اعتراض از سوی برخی مسئولان مازندران به آسمان می‌رود که کار ما را سیبل می‌کنند و می‌گویند ما جلوی این سریال را که حیثیت ما را برده می‌گیریم و یک‌بار از سوی برخی جریان‌های سیاسی بلند می‌شود که بدون هیچ دلیل یک سریال تلویزیونی را عرصه نزاع سیاسی خود می‌بینند.

وی افزود: من می‌گویم شما تصور کنید که بنده به‌عنوان محسن تنابنده یک معاند هستم، کارنامه‌ام هم روشن است اما آقای مسئول، من در حد خودم به فرهنگ مملکتم کمک می‌کنم ولی توی مسئول چه می‌کنی؟ برای تئاتر، سینما، محیط‌زیست، کشتی و اصلا برای جوانان مازندران چه کار کرده‌ای؟

تنابنده درباره برخی انتقادها به "پایتخت” اظهار داشت: من می‌شنوم که می‌گویند ابراهیم تاتلیس‌ها در تلویزیون می‌خوانند که شجریان نمی‌خواند و با خودم فکر می‌کنم چرا کسی فکر می‌کند شجریان باید در این کار طنز و سرگرم‌کننده بخواند یا چرا در فضایی که سریال در ترکیه می‌گذرد چرا نباید ابراهیم تاتلیس بخواند و واقعا به جوابی نمی‌رسم.

وی در ادامه گفت: من خطاب به تمام مسئولان و فعالان سیاسی و همه آنهایی که به بهانه یک سریال تلویزیونی ما را نواختند عرض می‌کنم کلاه سر خودتان و مردم نگذارید و پشت یک سریال تلویزیونی قایم نشوید. شما می‌گویید ما بد کار کردیم و من می‌گویم شما کار خوب کنید.

محسن تنابنده درباره ساخته شدن یا نشدن فصل‌های بعدی سریال "پایتخت” بیان کرد: پایتخت فقط با اقبال عمومی مخاطبانش به اینجا رسیده ولی یقین دارم که به‌خاطر سوءاستفاده‌های سیاسی و جبهه‌گیری‌های سیاسی و البته بخل و حسادت‌ها پایتخت دیگر ساخته نخواهد شد و این اتفاق رخ نخواهد داد و این اصلا به پایتخت ربطی ندارد. ما در ایران نمی‌گذاریم هیچ پدیده‌ای رشد کند و بالا بیاید و تا همین‌جا هم که پایتخت ادامه پیدا کرده نشان می‌دهد که ما خیلی پررو و جان سخت بوده‌ایم.

رئیس مجمع نمایندگان مازندران گفته بود عدم شناخت کافی مجموعه سریال پایتخت از پیشینه و قدمت تاریخی مازندران سبب شده تا شوخی و طنز در این سریال تبدیل به اهانت شود.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی نیز در واکنش به سریال پایتخت ۵ گفت: سریال پایتخت ۵ همانند سال‌های گذشته با هدف جلب مخاطب و گذران اوقات فراغت مردم در حال پخش است اما فرهنگ غنی، فاخر و بی‌بدیل مازندران را به سخره گرفته است.

علی‌محمد شاعری با بیان اینکه در سریال پایتخت، مازندرانی‌ها افرادی ساده‌لوح که هر نوع سوءاستفاده‌ای بتوان از آنها داشت؛ معرفی شده‌اند، افزود: قسمت‌های پخش‌شده سریال پایتخت ۵، این موضوع را القا می‌کند که مردم مازندران دور از مدنیت، سطحی‌نگر، عقب‌مانده، دنیاندیده و در زبان عامه «خارج‌نرفته»، ساده‌لوح و ناآشنا به فناوری‌ها و علوم و فنون روز هستند.

محمد دامادی نماینده ساری و میاندرود هم سخنان تندی را خطاب به سازندگان این سریال داشت .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

امير 19 فروردين 1397
16
38
پاسخ
آقاي تابنده فرهنگي كه جنابعالي و تيم پايتخت به مردم شهر شيرگاه و دور برش چي بوده است در محيطي كه زندگي مي كرديد مي دونيد مردم چي مگن نشگي و سيگار كشيدن زن در محيط عام و ....
پاسخ ها به این نظر
محمود 21 فروردين 1397
سلام
برادر عزیز شاید سریال پایتخت اشکالاتی هم داشت شما همیشه اون روی سکه را نگاه کن، منصفانه بیایید خوبیهای این سریال و منفعتی که به شیرگاه رسونده را نیز در نظر داسته باش. مثلاً قبلا کسی از خارج از استان این شهر را نمیشناخت و الان سر زبانها افتاده، بعدش زمین اطراف شیرگاه به جند برابر قیمت خرید و فروش میشه، این یعنی منفعت یعنی رونق شهر
امینی 19 فروردين 1397
44
31
پاسخ
اقای تنابنده ما دوستت داریم تنها برنامه عید امثال ما پایتخت بود.
**** 19 فروردين 1397
25
40
پاسخ
دقیقا قصد مسخره کردن دارد.
مازندرانی 19 فروردين 1397
27
4
پاسخ
باسلام نمی خواهم در تایید یارد سریال حرفی بزنم چون میدانم یک سریال برای پخش شدن باید رضایت چند سازمان راجلب کند واز فیلترهای زیادی عبور کند.با همه این موارد قطعا ایده یک فیلم نامه نویس یا تهیه کننده نمی تواند شامل همه خصوصیات یا مرام یک قوم باشد خودمان می گوییم فیلم است اعتبار آن به اندازه همان نیم ساعت تماشایش دم تلوزیون است وگرنه آدم عاقل ویک ملت که نباید بر اساس یک فیلم کمدی برای خودشان قیاس در نظر بگیرن.منتهی نمایندگان ومسوول محترمی که اظهار میکند حیثت قومی تاریخی ما رفت آیا سری به کوچه وپس کوچه های دیارش میزند آیا همه مشکلات را می بیند فرهنگی اجتماعی زیست محیطی و......آیا میداند در دورترین مناطق استان مادیگر خبری از فرهنگ ورسوم سابق نیست.آیا میداند مواد مخدر گرم محفل خانه های روستایی وجنگل نشین شدهاست »میداند در بین دختر بچه ها هم اعتیاد شیوع پیدا کرده ومشکلات دیگری که قابل گفتن در این متن نیست.پس قبول کنید که فرهنگ اصیل مازندرانی ما مرده است وبجایش این فرهنگ جدید حاکم شده است وسریال پایتخت از آن کمدی ساخته است.بیشتر شمارا مکدر نکنم .خداحافظ
علی 19 فروردين 1397
43
9
پاسخ
احسنت
مثل روز روشن بود که نماینده ها به دنبال منفعت سیاسی هستند و اگر نه چرا سه ماه پیش اعتراض نکردند چرا میخواهید پایتخت را بسازید
علی 19 فروردين 1397
28
33
پاسخ
خدایا دزد پر رو یقه صاحب خانه می گیره همینه.آقای نقی معمولی جرأت داری یک چنین برنامه ای با همین ادبیات البته لهجه ترکی و لری و خوزستانی وبختیاری بساز ببینم.5 مجموعه ساختی بسه..به تو چه نمایندگان ما برای ما چه کردن تو چکاره ای هر چه کردن آبروی ما را در ایران نمی برند.ای مردم ببین برای فتیله و برره و سرزمین های کهن از مردم آنها عذرخواهی کردند این بازیگر معلوم حال طلبکاره.....با این سریال مشهور شدی طلبکاری......شمال نیوز لطفأ به نمایش بگذار..
پاسخ ها به این نظر
محمود 21 فروردين 1397
سلام
دوست عزیز بعضی از انتقادات شما را قبول دارم. شما وقت کردید عصرها موج رادیو مازندران را باز کن ببین مجری مرد و زن دارن چجوری در برنامه طنزشون به زبون محلی صحبت میکنن. صد رحمت به سریال پایتخت. اونجا مسئولین کجان، نظارتها کجاست؟؟؟
نازنین 19 فروردين 1397
32
24
پاسخ
من یک مازندارنی ساکن تهران هستم الان بچه های من در مدرسه مورد تمسخر همکلاسی هایش قرار گرفته چه کسی پاسخگو می باشد.
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 21 فروردين 1397
پس اینهمه طنز به زبان ولهجه تهرانی ساخته میشه با این وجود همه تهرانیها باید از ایران برن.
نا شناس 19 فروردين 1397
31
10
پاسخ
سلام آقا نقی : اینکه نمایندگان مازندران به وظایف خود عمل نمی کنند با شما موافقم اما آیا این موضوع دلیل می شود که شما به فرهنگ غنی مازندران توهین کنید و نمایندگان اعتراضی نکنند ؟ آیا منطقی است که مردم مازندران هم درگیر مشکلات بیکاری باشند و هم توهین های جنابعالی را تحمل کنند ؟
ابوالفضل بادپا 20 فروردين 1397
21
1
پاسخ
دلیل حذف روز ملی کوه دماوند از تقویم رسمی چیست؟
کوه دماوند با ارتفاع ۵٬۶۷۱ متر در شمال ایران قرار دارد که به عنوان بلندترین کوه ایران و بلندترین قله آتشفشانی آسیا و دومین کوه بلندفلات ایران و خاورمیانه و بلندترین آبشار یخی در ارتفاع ۵۱۰۰ متر در جبههٔ جنوبی کوه دماوند مرتفع‌ترین آبشار خاورمیانه مطرح است. دماوند از دیدگاه تقسیمات کشوری، در بخش لاریجان شهرستان آمل در استان مازندران قرار دارد.
کوه دماوند سال ۱۳۸۷ در فهرست آثار ملی ایران قرار گرفته و ۱۳ تیرماه به‌ عنوان "روز ملی کوه دماوند" ثبت شد.
سوال اینجاست آیا در تقویم رسمی و ملی کشورمان 13 تیر ماه به نام روز ملی کوه دماوند گنجانده شده ؟ اگر شده دلیل حذف این روز در چیست؟
نکائی 20 فروردين 1397
26
0
پاسخ
قابل توجه همه مسئولان کشورخصوصاعرصه فرهنگ ورسانه!همچنین مسئو لان استان!!!
بزرگواران!!بینی وبین الله!!خودوخدائی!! اگربخادبحث پاسخگوئی ویااستنطاق باشدءاونیکه بای دپاسخگوباشدشماعالیجنابان هستید!!نه یک شخص ویایک تهیه کننده ویاکارگردان ویافیلمساز!!!
آقایان یکبارهمکه شده آیا ازخودپرسیدید که بعد40سال!!وبااینهمه تکنولوژیهای پیشرفته ومدرنیته امروز برای نسل جوان ماچه کردید؟؟چراصداوسیماباآنهمه
شرح وتفصیلش که بعنوان شخص اول بایدپاسخگوباشد!خودشوتولاک استتار
قایم نمودودم برنمیاره؟؟چرا؟؟صداوسیما باسرمایه همین مردم اقدام به راه اندازی شبکه های متعددوباصراحتترعرضکنم بی محتوانموده است!درحالیکه اگربخایم صادقانهنظرمردم روبدان توجه داشته باشیمءبهیچوجه نتوانسته رضایت افکارعمومراجلب نماید!!تاجائیکه اکثریت مردم باصرف هزینه های بالا وتقویت سیستم های تصویری درتلاشندتاخودشونوبهرطریق ممکن به شبکه های خار جی ویابعبارت ساده ترشبکه های ماهواره ای وصل کنند!چرا؟ بنظرشما کی بایدجواب بده؟جناب تنابنده؟چرامیخایم باقضاوتهای کوته نظرانه خودموندیگران روبه لبه تیغ بسپاریم!!بزرگواران امثال تنابنده وفرهادی و.....فرزندان همین سرزمینند!!ودرحوزه رسا نه وهمچنین نزدمردم هریک شون بعنوان چهره های انکارناشدنی نامشاندرتقویم تاریخ درج گردید!!نکته مهمتراینکه همه این عزیز ان علاقمندی واعتقادشان روبه اصل نظام ومردم رابه اثبات رساندن!لذاسزاوار نیست که بخایم اینعزیزان روبزوربسمت اردوگاه معاندان هل شان بدیم!خیر!اگراین اقدام ازهرکسبخادسربزندبایستی درارادتشان به نظام ومردم عزیزشک کرد!!!
درخاتمه نظرحقیربعنوان یک ایرانی آنهم باسوادودانش اندک اینست که عزیزان
تحت هیچ شرایطی اززیربارمسئولیتی که یاعهده دارش هستن ویابرعهده شان گذاشتن شانه خالی نکنن!وبجای احساس مسئولیت کردن وپاسخگوبودن!!توپ
روتوزمین طرف مقابل نندازن!بجای حل مسئله صورت مسئله رامحو نکنند!بقول معروف!!عذرهای بدترازگناه نیارن.بجای اینکه دست همدیگروبگیریم میایم پای همدیگه رومیگیریم!!درسته که مازندران مهد کشتی هست!!اماهرکارمنشی دارد!!وکشتی هم که ورزش پهلوانی است ودرمنش آن فتوت ومردانگی حرف اول وآخررومیزندوبس!!خداوند عاقبت همه روختم بخیرکندانشالله!!

مهندس علی 20 فروردين 1397
18
11
پاسخ
آقا نفرمائید " سیبل می کنند " ، بفرمائید هدف قرار می دهند ، ظاهراٌ در زندگی غیر هنرپیشگی ، خودتان یک پا ارسطو تشریف دارید ، آنوقت با لهجه مازندرانی سریال می سازید که اینگونه نواقص فرهنگی خود را به مازندرانی ها نسبت بدهید . شما در سریال خود هر که با لهجه غیر مازندرانی فارسی صحبت می کند را انسانهای فرهیخته ، عالم و منطقی معرفی می کنید و مازندرانی ها را آدمهائی به اصطلاح جوانان امروزی ، گاگول ، عقب مانده و بی منطق . باید جهت تنویر ذهن حضرتعالی عارض شوم که قاچاق کالا بصورت البسه همراه مسافر قریب به اتفاق مواقع توسط تهرانی ها که مرکز و پایتخت اینگونه کالاها هستند صورت می گیرد . منظورتان را نیز از بخل و حسادت که در مقاله خودتان به آن اشاره نموده اید متوجه نشدیم ، بخل و حسادت به کی آقای تنابنده ، به شما !!!؟؟؟؟ از اینکه خودتان فرموده اید پر رو تشریف دارید در آن شکّی نیست بلکه باید خود بزرگبینی و تحقیر دیگران را نیز به آن اضافه کرد .
صفوی 20 فروردين 1397
23
2
پاسخ
نمی‌شه منکر ایرادهای پایتخت شد ولی خداوکیلی اینکه نقی گفته اصل کم کاریاشونو ول می‌کنن و سالی یکی دوبار به بهانه های ساده ای مثل یه سریال رگ غیرتشون باد می‌کنه واقعا درسته. البته از ماست که بر ماست. شاید اگه ماها موقع رای دادن عوض توجه به نسبت فامیلی و امثالهم، به لیاقت آدمها توجه میکردیم، نمایندگان کاراتر و مازندران آبادتری داشتیم...
پاسخ ها به این نظر
ناشناس 20 فروردين 1397
شما غصه نخور تا رگ غیرتت باد نکنه
فرهاد 20 فروردين 1397
29
9
پاسخ
آقای تنابنده لطفا شما هم پشت محرومیتهای استان مخفی نشید مگه شما به جز تمسخر مازندرانی ها چه چیزی به استان اهدا کردید در پناه سریال، مازندرانی را پخمه،دزد،معتاد ، بی جنبه ، بی فرهنگ و عقب افتاده و.... نشان دادید و در کناره آن برای خود نون دانی درست کردید.
آقای تنابنده 5 قسمت سریال پایتخت را ساختید و به مازندرانی ها توهین کردید حالا تنها یک سریال 10 قسمتی با همین تم برای دیگر قومیت ها (ترکها بلوچها کردها و ....)بساز ببینم جرات نشان دادن آن را داری و همین سخنانی که در بالا زدید میتونی تکرار کنی.
بعد از آن بیا تا پایتخت 1500 را هم بساز
احمد 20 فروردين 1397
20
7
پاسخ
چون نماینده کاری نکرده شما باید ما رو احمق نشون بدی؟؟؟؟؟اگه خیلی کارت درسته درباره سمنان بساز ببینیم هم استانی ها و نماینده های سمنان برات به به و چه چه میکنن و جنبه دارن یا اینکه جوابت رو میدن.
نا شناس 20 فروردين 1397
18
6
پاسخ
کاملا درست فرمودند! دوستان با سواستفاده از برخی نارضایتی ها در ارتباط با این سریال بدنبال دنبال کردن مقاصد سیاسی و انتخاباتی خودشانند! اما مردم بسیار زيرکتر از آنند که گول این جماعت را بخورند!
محمد 20 فروردين 1397
12
8
پاسخ
سلام، اینها نماینده های مردانه و وظیفه اینهاست که از مردم دفاع کنند و حرف مردم را زدند چرا برخورد. اگر ساکت بودند کفشی تو رنگشان بود و تو ای تابنده اگر مردی برو همین سریال را برای مردم آذری ها و خوزستانی ها و لرها بساز
مازندرانی 20 فروردين 1397
24
1
پاسخ
سلام من هم اهل مازندرانم اونم شرق مازندران جناب آقای دکتر شاعری توهین به مازندران و مردم مازندران سالهاست که توسط شما مسئولین خوب در حال اتفاق است بله درسته کارهای زیادی انجام شده در طول ۴ دهه انقلاب ولی لازم است کمی بنشینید و باندیشید که چه کسانی موجبات توهین به مازندران و مازندرانی ها را انجام داده و ایجاد کردند.مازندران با همه پتانسیل های موجود در تمامی ابعاد انسانی،طبیعی،کشاورزی،محیط زیست،دریا،جنگل،صنعت و معدن و هزاران پتانسیل دیگه که شاید قلم قاصر باشد که بیان کند امروز جایگاهی بمراتب پایین تر از آن چیزی که باید باشد را دارد و اگر بخواهیم مقصر واقعی را بشناسیم باید گفت مسئولین و دست اندرکاران قانونگذاری و اجرایی کشور بوده که مردم مازندران را له کرده که امروز نگاه دیگران به ما اینگونه هست.
مشکل امروز مردم مازندران فقط سریال پایتخت نیست که شما مسئولین جلودار دفاع از حقوق مازندرانی ها شدید هزاران هزار مشکل موجود در استان در حوزه های مختلف وجود دارد که بیانگر این است که نباید بعد گذشت ۴۰ سال از انقلاب اسلامی جایگاه این استان اینگونه باشد.آمار بالای بیکاری جوانان، طلاق،وضع بد کشاورزی و باغداری ،ضعف در جذب توریسم و گردشگری و احیای مناطق گردشگری با سرمایه گذاری،اوضاع نابسامان صنعت و شهرک های صنعتی، مشکلات کمبود آب در استان باران و آب و سرسبزی، وضعیت نابسامان جنگل و دریا، اوضاع بد جاده های اصلی و فرعی و تصادفات آن، وضعیت بد زیبایی شهرها بویژه در حوزه انتخاباتی شما، وجود بزرگترین بندر دریایی در شرق مازندران و اوضاع بد اقتصادی و بیکاری جوانان، نبود صنایع تبدیلی و نابود شدن هزاران هزار تن مرکبات مختلف در طول چند دهه انقلاب اسلامی و بی کفایتی و بی مدیریتی بعضی از مدیران که یا شما و یا نمایندگان سابق در جابجایی آنان نادید گرفتند و فعالیت آنها موجبات این همه عقب افتادگی رو ایجاد کرده مسایلی بمراتب مهمتر از سریال پایتخت است که موجبات بحران های بزرگی شده و خواهد شد که گریبان تک تک خانواده های مازندرانی را گرفته که همه آنان موجبات نابودی بعضی از خانواده ها را بوجود آورده و مازندرانی که شما در نامه خود به ریاست صدا و سیما اینطور توصیف کردید جایگاهش این نیست
تغییر را ابتدا در خود و هم صندلی های خود در مجلس و مدیران استانی آغاز کنید تا استانی با این عظمت و قدمت هم پیشرفت کند.

۱.اختلافات سیاسی و حزبی
۲.شعار دادن توخالی بنام مدیریت جهادی
۳.صرفه وقت و هزینه کردن بی نتیجه خود برای استانهای دیگر در جایگاه ریاست کمسیون کشاورزی با وجود وضع خطرناک و نابسامان محیط زیست ، کشاورزی و باغداری و جنگل و دریا در استانی که همه آن را با این ویژگی ها میشاسند
۴.صرف وقت بر روی طرحهایی که مسئولیت آن بر عهده دولت و زیرمجموعه آن بوده و بی کفایتی و بی مدیریتی همچین مدیرانی باعث شده که شما نیز از این فرصت استفاده کرده و طرحهای مربوط به دولت را انجام دهید و آن را رزومه کار خود بدانید اما خود ابداع کننده هیج طرحی نو نبودید
۵. وجود بعضی از اطرافیان شما که مثل داستان دکتر احمدی نژاد با گفتن هزاران نفر به ایشان که از آنان دور باشید و یا مناصب را از آنان بگیرید ولی همچنان پافشاری شما بابت حضور آنان در کنار شما موجبات اتفاقات بدی را در آینده رقم خواهد زد
۶.با گذشت سه سال از دوره نمایندگی مجلس و بودن در پست ریاست کمسیون و سخنگوی کمیسون کشاورزی مجلس هیچ اتفاق خاصی در حوزه دو محصول مهم کشاورزی یعنی برنج و مرکبات نیفتاده و همچنان کشاورزان و مردم در این دو حوزه با مشکلات بزرگی دست و پنجه نرم میکنند
هیچ اتفاق خاصی در حوزه صنعت و معدن و تجارت نیفتاده و شهرک های صنعتی همچنان در بحران هستند
هیچ اتفاق خاصی در حوزه اشتغال نیفتاده و هر روز به تعداد بیکاران اضافه میشود
هیچ اتفاقی در حوزه صادرات نیفتاده و فقط حرف های بی عمل شما در این حوزه بیان میشود با وجود بزرگترین پتانسیل موجود یعنی بندر امیرآباد و کریدور تجاری با کشورهای حاشیه دریای خزر همچنان ما در حوزه صادرات یخ زده ایم و امر خاصی صورت نمیگیرد و این هم دست مافیای خاص خودش هست و مردم محروم از این نعمت
هیچ اتفاقی در اجرای فرمایش مقام معظم رهبری در امر تولید و اشتغال و اقتصاد مقاومتی صورت نگرفته و فقط بسنده به حرف کردید فعالیت خود را
نا شناس 20 فروردين 1397
21
10
پاسخ
این هنر پیشه ای که فقت کار جلف بلده و نمی فهمه خانواده مازندران در چه مرتبه و منزلتی هست قهرمان کشتی مازندران پهلوان اخلاق هست و دلقک نیست من بعنوان یک مازندرانی از همه نخبگان مازندران عاجزانه در خواست می کنم بصورت قانونی پیگیر این مسئله باشند
باور بفرمائید اگر این خانواده از اقوام آذری و یا کرد و یا از اقوام لر و سایرین بودند الآن صدا و سیما رسما به عذرخواهی مجبور می شد و دیگر به ساخت نسخه ششم این بی حرمتی ها نمی شد
نمایندگان مازندران بزرگان و نخبگان در نهایت ادب و حرمت داری با تولیدکنندگان این سریال بی محتوا برخورد کردند و این تولیدکنندگان بودند که با پخش گزینشی این (م ل ی ف ) سعی دارند القا کنند که همه مردم آن را قبول دارند اگر اینطور می خواهند مخاطب جذب کنند بروند به ترویج لاابلی گری و دنبال مفاسد اخلاقی که مخاطبانشان افزایش یابد
در صدا و سیما چند درصد به اقتصاد بدون گرایش سیاسی و کارشناسی برنامه تولید می شد؟ اگر برنامه ای هست برای یک سری کارشناس خود آنان و دوستان خودشان هست
در صدا و سیما چند درصد برنامه ها در مسیر فرهنگسازی و محتوای فرهنگ اسلامی تولید می شود ؟ آنها برای جوانان چکارکردند؟ اگر بخواهند برنامه ورزشی را پخش کنند خواهان مبالغ هنگفتی از باشگاه تیمی که سالها جوانان را در این استان به راه سالم و اخلاق هدایت می کند اخذ می کنند و گاها که باشگاهها از پرداخت ناتوان می مانند پخش نمی کنند
این آقا یا در فهم مازندرانی بودن ناتوان است و یا اینکه می داند و خود را به بی راهه زده است
مازندران بلباسی ها و رادمهرها را که همه اعتقاد بودند برای امنیت هدیه کرد نه ارسطوها و خود آنجناب پدران مازندران در نا توتن تری وضعیت جسمی هم اقتدار دارند و هم در راس هرم هستند و هیچگاه چنین سناریویی برای خانواده مازندرانی قابل پذیرش نیست
ما صدا و سیما را تنها عامل این بی حرمتی به مردم مازندران می دانیم
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 22 فروردين 1397
کاملاًموافقم،ناشناس عزیز
شیرگاهی 20 فروردين 1397
20
13
پاسخ
جناب تنابنده شما درچه جایگاهی هستی ؟که منتخبان مردم مازندران را زیر سوال میبری،راست گفته اند که مهمان پررو یقه صاحبخونه را میگره، شما بواسطه ساخت سریال پایتخت آنهم پنج بار ،فرهنگ مردمانی را زیر سوال بردی که رشادتش در تاریخ ایران مثال زدنی است ،سردارانی که درقالب لشکر25 کربلا لرزه براندام لشکریان تا بن دندان مسلح عراق در8 سال دفاع مقدس می انداختند ،برخاسته این خاک مقدس هستند،اینجا مهد دلیران هست وپناهگاه اهل بیت ،این خاک مامن وپناهگاه فرزندان پیامبر هست و شاهدوگواه این مدعا چندین هزار امامزاده ای است که دیروز اجدادمان میزبان آنان بودند وامروز ما میراث دارآنها هستیم ،جناب تنابنده شما درچه جایگاهی هستی که امروز هل من مبارز میطلبی ومنتخبان مردم در استان را زیر سوال میبری؟شما اینبار با این مصاحبه ات به شعور مردم مازندران تاختی وفکر میکنی مردم مازندران اشتباه نماینده خودرا انتخاب کردندوشما که حال و روزت معلوم هست از چند میلیون مردم مازندران بهتر میفهمی ،با این طرز صحبت مطمئن باش مازندران را برای شما وسیروس مقدم نا امن خواهیم کرد،
مازندرانی کیجا 20 فروردين 1397
18
4
پاسخ
IR ۰۰:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ 4 1
سریال پایتخت ۵ بسیاری را پای تلویزیون کشانده است حتا خودم که مازندرانی هستم.این سریال نسبت به سریالهای بی محتوای ترکی برتری دارد.ما دوست داریم مردم ایران شاد باشند ولی از دید مازندرانی ها ایراداتی دارد که از دیدگاه یک مازندرانی منطقی است.چرا این سریال برای جاذبه های گردشگری ترکیه داعش پرور سنگ تمام گذاشته؟ مقدم می گوید جاهای بد ترکیه را نشان داده پیشنهاد می گرد. یک بار دیگر سریال را ببیند تا متقاعد شود که برای ترکیه تبلیغ کرده است و لوکیشین خوب از ترکیه نشان داده است .بر عکس لوکیشن مازندران جاهای خرابه مانند و کوچه های بسیار تنگ و کثیف را نشان داده است فکر کنم سازندگان پایتخت برای پیدا کردن این لوکیشن های زشت بسیار به دردسر افتادن و کلی وقت گذاشتند.چرا عقل کل این سریال یک زن است به نام هما که مازندرانی نیست و کاشف به عمل آمده در پایتخت ۵ یک ارومیه ای حتما هم ترک است.چرا در این سریال اینهمه گفتگوی ترکی وجود دارد در حالیکه کل سریال یک تا پنج را جمع کنیم به اندازه یک درصد گفتگوی ترکی گفتگوی مازندرانی نیست؟چرا در این سریال اینهمه خشونت وجود دارد مثل کشیده زدن به همدیگر؟چرا در این سریال و شماره های یک تا پنج مازندرانی را ساده لوح و غیر مازندرانی ها را عقل کل نشان می دهد؟چرا در این سریال یک تا پنج یک جمله کامل به زبان مازندرانی بیان نمی شود و تنها واژه هایی مثل ناهار نخردمه و ول هکن و مشابه این بیان می شود البته این تکه ها مثل ول هکن و ناهار نخردمه و ای خدا برای ما مازندرانی در این سریال بسیار جذاب است.چرا مکان علی آباد معلوم نیست علی آباد کتول است یا نام قدیم شاهی یا قایمشهر اگر علی آباد کتول است چرا راه آهن دارد؟چرا نام فرزند فهیمه بهتاش ترکی است .نویسندگان این سریال نمی دانند مازندرانی نام ترکی را روی فرزندشان نمی گذارند؟جنبه توهین آمیز قسمت پنجم نسبت به قسمت های دیگر از نظر مازندرانی ها خیلی کمتر شده است.این مواردی که اشاره شده را در پایتخت شیش مد نظر قرار بدهند با شناختی از مازندرانی ها دارم فکر نکنم اعتراض بکنند.خوشحال خواهیم شد پایتخت شیش را بسازند.
پاسخ ها به این نظر
ناشناس 20 فروردين 1397
این میگن نژاد دوستی چون خودش ترکه از ترکا که بد نمیگه
نا شناس 20 فروردين 1397
22
12
پاسخ
باعرض سلام ادب سایت شمال نیوز از چی ترس داری نمیزاری نوشتهامون خونده بشه حذفش میکنی نترس دل جرات داشته باش حرف بدی نمیزنم پس مر د باشین چاپش کنید؟ اقای تنابنده اهل یک نقطه ازایران بنام دامغان هستی زبونتون پشتو میخی چی هست من هنوز متوجه نشدم چه زبانی حرف میزنی من دامغان اومدم میگم شهرتون مثل سرگردنه قدیم یادتون میاد همون گردنه ای هست که زوار امام رضا رو سرکیسه میکنین الان بجایی رسیدی که مازندران رو به سخره میگیری مردی تو دامغان به زبون دری پشتو میخی خودتون فیلم بساز که تاچندسال پیش دامغان ده کوره ای بیش نبوده الان به برکت سر امام رضا که شما سرگردنه قرار گرفتید تازه دارین به ابادی میرسی میایی مازندران به سخره میگیری تنابنده تو که شکلات هم نیستی اما اینوبدون به برکت خون شهدای مازندرانی نبود یا مدافع شهدای حرم نبودند داعش تو دامغان بسر میبرد تو اگر واقعا راست میگی بازبون خودتون فیلمی درست کن خانواده ات بیار تو فیلم تا ملت بهتون بخندند مدیریت شمال نیوز خواهشن حذفشون نکن بچاپ ممنونتم
بنیامین 20 فروردين 1397
24
17
پاسخ
آقای تنابنده مسائل داخلی مازندران به خودمان ارتباط دارد نه به شما شما جه کاره ای.آسیبی که تو و دوستانت به فرهنگ مهربان ترین و مهمان نواز ترین مردم کشور زدید مغول نزد.شما مازندانی ها را کاملا وارونه جلوه دادید چرا خانواده خاله شما با شما قطع ارتباط کرده اند.لطفا تا اینجا پایتخت بس است ادامه را در آذربایجان و لرستان و اصفهان بسازید.ببینم جرات این کار را دارید....
محمد زنگویی 20 فروردين 1397
15
34
پاسخ
با سلام اینجانب محمد زنگویی هستم از کلیه بازیگران و دستندرکارانی که در مجموعه سریال به خصوص کارگردان سریال سیرپوس مقدم تشکر و قدردانی دارم امیدوارم سال ۹۷ سالی خوب در کنار خانواده محترمشان داشته باشند اگر اخبار و اطلاعات از سریال دارید به شماره موبایل من اطلاع دهید ۰۹۲۱۰۱۰۵۳۰۹
پاسخ ها به این نظر
مرتضی 21 فروردين 1397
جالبه که بعضی از دوستان که به نظر میاد مازندرانی نیستند مرغ همسایه براشون غازه.آقایان چرا ناراحت می شوید دوستان حرف بدی نزدند گفته اند پایتخت بعدی در آذربایجان با زبان ولهجه آذری و بعدی لرستان و لهجه لری و بعدی تهران و لهجه تهرانی ساخته شود که همه با فرهنگ هم آشنا شویم.اینقدر بسته فکر نکنید بگذارید همه اقوام برایشان سریال خنده دار با همین مضامین درست شود.من مازنی هستیم غیرتم به مراتب از ترک ها و لرها و اصفهانی ها برای سرزمینم بیشتره عشقم نفسم مازندرانه برایش جان میدم.خدا از کسی که میخواهد این فرهنگ و لهجه و گویش را نابود نکنه نگذرد.
نا شناس 21 فروردين 1397
5
2
پاسخ
درود بر تنابنده و بقیه بازیگران پایتخت . سریال بسیار خوبی بود. افرادی که وانمود می کنند به پزشان برخورد برای خوشنودی بالادستی خود که احتمالا مطیع انها هستند کاسه داغ تر از آش شدند . اگه بالدستی آنها بگه سریال خوبی بود شروع به دفاع از سریال می کردند . آقایان بهتر است به فکر اعتیاد ، فحشا ، چپاول ، دزدی ، بی عدالتی در مازندران باشند .
Saeed 21 فروردين 1397
3
1
پاسخ
ای خدا... ول هکن
م تنها 21 فروردين 1397
2
3
پاسخ
جناب آقای ر.م بزرگوار مدیریت شمال نیوز
تورو خدا بس کن فرقی نمیکنه که شاعری باشه ، یوسف نژاد باشه ، کی باشه ، ایشان داره به منتخب مردم مازندران هم توهین می کنه ، بابا صدا وسیما به نمایندگی از کل ایران باید برنامه محتوایی بسازه و پخش کنه ، یک روز اعتراض به پخش داره آقای تنابنده ، یک روز اعتراض به مردم داره ، یک روز اعتراض به نماینده .
چند وقت پیش گفتم تعدادی از مسئولین رفتند بازدید سر صحنه اگر یک مدیر قوی همراه آنان بود ابتدا می گفت فیلم نامه تان را مطالعه می کنیم بعد اجازه ضبط می دهیم.
شورای فرهنگ عمومی استان که ارشاد اسلامی است حداقل ها را می تواند ورود پیدا کنه
من شما را زیر سئوال می برم که چندی پیش قبل از پخش آخرین قسنت هم گفتم چرا یاد وخاطره شهدای مدافع حرم که مازندران بیشترین را تقدیم حرم ، اسلام وانقلاب کرد با یک نگاه یک دقیقه ای به تصاویرشان می توانست کل سریال را ونگاهها را عوض کنه ، صد مرتبه روی عکس بهبود زوم شدی ، زنشو با بردن به ترکیه افکارشو عوض کردی ، افکار اون پسر بی تربیت رو تونستی راضی اش کنی به شوهرکردنش ، نمی تونستی روی 2 تا تصویر شهدای مدافعان حرم در آن خرابه زوم کنی؟ وهزاران انتقاد از شما.......... قانونی که صدا وسیما ورسانه ملی باید پاسخگو باشه
نا شناس 21 فروردين 1397
5
2
پاسخ
نماینده ی که در مجلس از مشکلات مازندران و کشاورزی از بین رفته اش صحبت نمی کند، چطور به خودش جرات می دهد در مورد یک سریال که با اقبال 95 درصدی مواجه شده است سخن بگوید.
نا شناس 21 فروردين 1397
1
3
پاسخ
اقای تنابنده شما شخصیت خودتان هم دراین حد بیشتر نیست شما خودتان مسخره هستید اما این را هم بدانید نماینده های ما هم به فکر مردم نیستند دولت مورد حمایت شما دولت کلید به فکر مردم نیست دلاره ببین چی شد البرز مرکزی می دونی کجاست چرا در باره نابودی البرز مرکزی در زمان سردار سازندگی فیلم نمی سازید که شهرستان ما را نابود کرد چرا کارخانجات فولاد در سرزمینها کویری ساخته می شود الان با بحران اب مواجه شدند همه شما یه جورید به فکر محرومین نیستید چرا درمورد زلزله زدگان فیلم نساختید که بچه تو سرما مردند چرا درباره دروغهار روحانی فیلم نساختید
مجید 21 فروردين 1397
5
3
پاسخ
فیلم طنز مسخره کردن نیست این رو هر هنرمندی میدونه در قالب طنز اعتیاد جوانان رو گفتن جنگ وشادی رو گفتن هنر
چرا جنبه های مثبت سریال رو نمیبینید
این که درهمه لحظات خوشی وناخوشی نقی مواظب پدرشه اون هم در این زمونه که جوان ها به بزرگ تر کم تر احترام میگذارن
واین که الان کمتر کسی حوصله مهمون رو داره اما وقتی فامیل و غیر فامیل خونه نقی هستن حتی تا جای برنج رو میدونن اما نقی و خانواده اش خم به ابرو نمیارن این نشون دهنده ی مهمان نوازی مازندرانی ها نیست
این همه سال طنز با لهجه اصفهانی ساخته شد رشید و اقای گرفتار و خصیصی و..... ایا نماینده ای اعتراض کرد
این همه معتاد و و مواد فروش تو سریال ها تهرانی و شهر ری هستن ایا اعتراض کردن
وقتی چارلی چاپلین تو طنز ها با اون مدل پا بازی کرد ایا اون هایی که مدل پاشون اون شکلی بود اعتراض کردن
یاد بگیریم طنز چیست یعنی نشان دادن گرفتاری های مردن در قالب طنز
اشک های پشت لبخند
ودر ضمن نماینده های عزیز چرا به گرفتاری های مردم توجه نگاه نمیکنید ترافیک گرانی بیکاری پارتی بازی ها!!!!!استخدام افراد بدن داشتن شرایط لازم و خونه نشینی جوانان لایق
کیاسری 21 فروردين 1397
2
4
پاسخ
آقای تنابنده شما که ادعا داری این سریال طنز و بدور از توهین است. خواهشا فقط به یک سوال جواب بدهید. چرا در قست هفدهم وقتی به برادرتان تقی در علی آباد زنگ زدید و متوجه شدید آنها از زنده بودنتان خوشحال هستند به ایشان گفتید گوشی را بده یه یک آدم حسابی. این دیالوگ چه معنی داره و آیا در قالب طنز قابل تعریفه. یا خواستید القا کنید آدم حسابی توی مازندران نیست.ومثالهای دیگر......
نا شناس 21 فروردين 1397
6
1
پاسخ
آقای مدیر مسئول شمال نیوز دقیقا کجایی، خود شما از کسانی بودید که مخالف سریال پایتخت بودید، چون اینقدر صبر نکردید تا پایان پر افتخار پایتخت را ببینید تا به مازندرانی بودنت که داعش را با خاک یکسان کرد افتخار کنی، هم اون نماینده مجلس و هم قلم به دستانی که انتقادات کوبنده داشتند باید از عوامل ساخت سریال پایتخت معذرت خواهی کنند. خداقوت آقای تنابنده
رضا 21 فروردين 1397
5
3
پاسخ
اولا علی خان اون مهندس و از اول اسم مستعارتون بردارید!!!
مشتی ،مردم دکتر و پرفسور هستند اینقدر تابلو خودشونو معرفی نمیکنن.
خودت که آبروی مازنی ها رو بیشتر میبری با این پیشوندت!!!!!!
در مورد کامنت شما،
اگه یه روزی صبح ساعت 7 قدم رنجه کنی و بری ایستگاه راه آهن تهران و عزیزانی که از مازندران برای خرید اومدن تهران رو ببینی، مخصوصا موقع صرف صبحانه و اونهم در قهوه خانه های اطراف راه آهن،امثال بهتاش رو میبینی،موهای مدل رحمتی و تیپهای رحمن و رحیم رو میبینی.
حتی صحبت کردن با لهجه غلیظ مازنی.
زمانیکه گروه پایتخت، استارت ساخت سریال رو زد،بیشتر بازیگران تئاتر و تلویزیون مازندران برای بازی توی سریال از هم سبقت می گرفتن.چرا؟
چون، میخواستن معروف بشن، دیده بشن، حتی نقشی در حد دیوار!!
مهم این بوده که اسمشون توی تیتراژ آخر سریال نوشته بشه!
در ضمن همه دوستانی که مخالف این سریال هستند،مخالفت خودشونو از جانب مازنی ها نزنن.چون فقط نظر و بینش و فهم خودشون از این سریال می باشد نه همه مازنی ها.
سوادکوهی 21 فروردين 1397
6
1
پاسخ
بسیار جالبه .مردم شهرم از فرهنگ خودشان چه تصوری دارند .ایشان بسیار استادانه فرهنگ مان را به تصویر کشیدن .چرا به لهجه و دهاتی بودن و ... گیر دادین .با چشم بصیرت تجزیه تحلیل نمایید.شماها ها در این مجموعه .رشادت و شیر زنی زنان منطقه را که به تصویر کشیدند نمیبینید.همراه و همپا بودن زنان در پشت مردان سرزمین را نمیبینید .خانواده و احترام به خانواده و همبستگی و اتحاد را فقط و فقط در فزهنگ مازندرانی ها ریشه دارد کجای ایران سراغ دارید همبستگی و اتحاد و خانواده دوستی را جز در فرهنگ مازندران .عزیزی میگفت در کلان شهرها که خود را با فرهنگ و گایتخت نشین می دانند .پدر و مادر با تمام توانایی که دارند اما در گوشه سالمندان اسکان دارند.پدر و مادر در همان ساختمان که زحمت کشسیده بزرگ خانه در طول سالهاست از ترس عروس خانواده فرزند نمی تواند هیچ دید و بازدیدی از پدر و مادر داشته باسد اما تنابنده به همه فهماند جایگاه پدر شوهر و مادر شوهر را در کنار عروس های مازندرلنی ......انقدر با یه طرف شمشیر نکوبید......اقایان نماینده استان .اقای دامادی که با جوان بودن و توانمند بودن و با شعار متعلق به جولانان هستم ......برای مردم و فرهنگ منطقه چه قدمی برداشتین ....فقط شما یک نمونه بفرمایید ما ساکت میشویم......اقایان نماینده حوزه سوادکوه ......جوانان شیرگاه و زیراب و قامشهر در فصل پاییز و زمستان چه سرگرمی دارند......اگر قرار به اعتراض و نقد باشد شما دلتان لرای فرهنگ منطقه نسوزد در شاخص کاری خودتان بفرمایید در این چندسال و اندی باقیمانده چه برنامه ای دارین که با دست اویز قرار دادن ان در برشورهای تبلیغاتی تان و خانه به خانه سلام رفتن بخواهید یک بازر دیگر بر مسند قدرت بنشینید.........خانه از پای بست ویران است .....تنابنده ها را برای شناسندن خودتان و عملکردتان ابزار قرار ندهید......
علی 21 فروردين 1397
2
4
پاسخ
آقای نقی معمولی
کدام ابله در داخل هواپیما بین زن و مرد یک نفر سوم و غیر متبط خانواده قرار می دهد !
آیا این توهین به مازندرانی و عدم داشتن فرهنگ نیست!
نا شناس 21 فروردين 1397
4
1
پاسخ
نمایندگان مازندران بنده خداهها بیکار هستند دنبال سوژه بودند که خداروشکر پیدا کردند. خدا پدر و مادر دست اندرکاران پایتخت را رحمت کند که باعث شدند نماینده ها تکانی بخورند و از اطاق بیرون بیایند
نا شناس 21 فروردين 1397
2
3
پاسخ
آقای تنابنده چرا با استانهای دیگر شوخی نمی کنید ترک هم تو مملکت دارم لر داریم بلوچ داریم چرا فقط مازندران هر مهمانی می آید مازندران میگورید ناهار نخردمه ..... چرا مازندرانی ها مثل سایر اقوام نیستند
نا شناس 21 فروردين 1397
2
2
پاسخ
سلام مسئولین خصوصا نماینده گان محترم که نمیتوانند خنده را بر لبان مردم بذارن حداقل آدمی مثل آقای تنابنده آمده چند شبی خنده را بر لبان مردم گذاشت معترض هستید .؟شما وظایف خودتان را انجام بدید اگر به فرهنگ مردم مازندران توهین شد پس چرا 95 درصد مردم مازندران این فیلم را مشتاقانه دنبال میکردند .اتفاقا پایتخت امسال آمده داعش خوب به مردم نشان داد .خواهشا دست مردم نمیگیرید لااقل پای مردم گاز نگیرید .ضمنا یک گله از آقای تنابنده دارم اگر برای مردم کار میکنی پس چرا میگی این آخرین سریال پایتخت هستش .اصلا عقب نشینی نفرمایید چون مردم شما و همه بازیگران را دوست دارند پس به خاطر مردم کار کنید
شمالی 21 فروردين 1397
2
3
پاسخ
برای ترکها این سریال را درست کنید اگر گذاشتند پخش شود.تنابنده جان تو که اینهمه ترکها را دوست داری اگر جرات داری برای ترکها بساز
ن/ع 21 فروردين 1397
4
1
پاسخ
متاسفانه اقایان نماینده فقط بلدند به تبعیت از استانهای دیگر سر وصدا نمایند وفقط ادعای مازندرانی بودن را سر دهند حد اقل جنبه مثبت سریال که در دل ان نهفته بود را ببینن خدا کند سرو صدا برای رضای خدا وکمک به محرومان مازنی باشد نه جریان سیاسی ورای اوری اتی
علی 21 فروردين 1397
5
2
پاسخ
من یک مازندرانیم ، یه سوادکوهیم و به این موضوع خیلی افتخار میکنیم ، اما هیچ موردی تو سریال پایتخت نمیبینم ، کجاش مسخره کردنه مگه غیر اینه که خیلی از ما تو صحبت های روزمره همینجوری صحبت میکنیم ، من یه دوستی دارم الان 5 ساله که سوئده هنور بعضی وقتا که صحبت میکنه میگه دروغ نزن . همین تکه کلام ای خدا ، من خودم بعضی وقتا از این تکه کلام استفاده کردم. در مورد اینکه میگن چرا درباره اقوام دیگه نمیسازن ، اولا من سریال به تمام زبانها دیدم ترکی لری و ... دوما این سریال قسمت اولش کلا تو تهران بوده و یه خانواده ای بودن که از مازندران رفته بودن تهران شاید اصلا قرار نبوده قسمت دوم و سوم و... داشته باشه ، دیدن خیلی مخاطب داره قسمت های بعدی شم ساختن نمیشد وسطش زبان به لری عوض کنن .
من اصلا توهینی نمیبینم و از عوامل این سریال کمال تشکر رو دارم و امیدوارم قسمت های 6 و 7 و ... ببینیم و خدمت نمایندگان عزیز و دوستان دورشون عرض کنم که توهین ، بسته شدن کارخانه نساجی مازندران ، حقوق نگرفتن بچه های ذوب آهن سوادکوه ، بسته شدن چوب و کاغذ در آینده نزدیکه و بیکاری خیلی از جوانان مازندران به خاطر بسنه شدن خیلی از کارخانه است ...
لفوری، میرار کلایی 21 فروردين 1397
2
4
پاسخ
جناب آقای تنابنده، چرا مغلطه میکنین! کسی از شما و یا صدا و سیما نخواست تو این سریال مسخره تون از صدای خسرو آواز ایران استاد محمد رضا شجریان استفاده کنین، سریال شما در حد همون ابراهیم تاتلیس هست، حرف ما اینه که ما دوست داریم و عاشق اینیم که روزه ماه رمضان خودمون را با ربنای ملکوتی استاد افشار کنیم.
نا شناس 21 فروردين 1397
1
1
پاسخ
چرا نظرات مخالف سریال را نمیزارین واقعاً جای تأسف من فکر می کنم که شمال نیوز هم موافق سریال بسیار خوب تخته ... هست
واقعاً کمی به خودتون بیاین یک بار هم این برنامه رو با زبانهای دیگر بسازن من نمی گم طنز نه با مازندران چند بار شوخی کردن بسه بگرین با گویشهای دیگر فیلم بسازند
ق 20 فروردين 1397
2
1
پاسخ
باسلام فقط یک حرف نقی معمولی دقت کنید
نمایندگان مازندران چکار کردند برای مازندران

....
......
بس است
نا شناس 21 فروردين 1397
3
1
پاسخ
جناب آقای تنابنده عزیز،فقط از مردم نظر بگیرید نه از کسانیکه از جیب مردم هزینه میکنند.باید گفت تمام نمایندگان ما یک مشت بی عرضه تمام عیارن.فقط اینو بگم که زمان پخش سریال دوست داشتنی پایتخت یا به قولی نقی،تردد ماشینها سزح شهر به ۲۰ درصد تقلیل پیدا میکرد.آقایون پر کار نماینده به اصطلاح خود در حال دیدن سریال نقی بودند.
در آخر کلام،نقی ای دلتنگ صوبت نکن داداش
نا شناس 21 فروردين 1397
2
3
پاسخ
آقای تناب دیده :تو در چه جایگاهی هستی که نمایندگان مردم بزرگ مازندران را مورد خطاب قرار میدهی ؟ ااین را بدان که نمایندگان ومردم مازندران به تو وکار گردان این سریال سخیف لطف داشتند یعنی محلی برایتان قائل
نبودند وجزئی به حساب نمی آوردند اما شما از این موقعیت سو استفاده کردید.
اصلا" جنابعالی معنی هنررا میدانید؟ هنر طنز چیست وطنز پررداز به چه کسی میگویند؟
درکجای دنیابه خاطر خلق اثر طنرو خنداندن مخاطبین تمام هویت وفرهنگ وآداب ورسوم وزبان و.......
یک قوم واستان موردتمسخر ومضحکه قرار میگیرد.درکمال وقاحت در مصاحبه های تان اظهار میداری که میخواهیم فرهنگ مازندران را معرفی کنیم.ماتصور نمیکنیم که تو یک معاندی بلکه عناد تو نسبت به مردم مازندران اظهرالشمس است.روشنی کار خودرادر بی هویت کردن و وارونه نشان دادن فرهنگ اصیل مازندران میدانی!!!!!
آیا نمیدانی ایران بزرگ مورد هجمه نظام سلطه وچپاول جهانی قرار گرفته وقصد زدن تیشه به ریشه ما هستند
در چنین شرایطی مسلم است مشکلات متعددی در داخل کشور ایجاد میکردد.بله ممکن است در کار هر مسئول اشکالاتی وجود دشته باشد. یک امر طبیعی است. اما تو جه صیغه ای هستی که مسئو لین استا ن مازندران را مورد سئوال قرار میدهی!! .لابد شهر ودیار شمابا داشتن افرادی مثل تو و نمایندگان منتخب تان مدینه فاضله است وهیچ مشکلی وجود ندارد
خداکنه همینطور باشد. از دیدگاه خودم همه اقوام ایران بزرگ محترم و سر افراز هستند.
فکر کردید که تنها نمایندکان هستند که اعتراض کردند نه مطمئن باش قریب به اتفاق مردم مازندران از این پدیده شوم ناراضی هستند. من نمی دانم که کارگردان دانشمند شما از کجا مشخص کردند 95 در صد مردم مازندران از این سریال راضی هستند!!!!!!!..آقای عزیز
این اعتراض مردم چه ارتباطی با سو استفاده وجبهه گیری سیاسی دارد چه تحفه گران بهایی هستی که مردم از بخل و حسد با شما رفتار میکنند .آقای هنرمند از شروع این سریال سخیف مردم ومسئولین مازندران اعتراض کردند شما نشنیده گرفتیدوبا سرسختی جهت پر کردن جیب خود ادامه دادید.وار متانت وبزرگواری مردم سو استفاده کردید
تازه بعد از پایتخت 5 خودت به این نتیجه رسیدی دراین خصوص واقعا پررو و سرسخت هستی .
بیان فرمودید که به فرهنگ مملکتم کمک میکنم ایکاش مسئول محترم شمال نیوز کلیپ فرهنگ سازی شمارا در همان دریایی که با بالن غرق شدید پخش میکرد
ناشناس 22 فروردين 1397
5
8
پاسخ
بعنوان یک مازندرانی باید بگم تمامی مازندرانی ها از تو و سریال بی محتوی و مزخرفت که جز لودگی و تمسخر نبود متنفرند.
مجتبی 21 فروردين 1397
7
9
پاسخ
همه شما جم کنید فلسفه بافی نکنید .پایتخت عالی بود .هیچکدومتون میدونید طنز اجتماعی یعنی چه.همه شماها از خودتون فیلم بگیرید به خدا باز صد رحمت به نقی و فیلم پایتخت .چی میگید برای خودتون.
نا شناس 22 فروردين 1397
2
5
پاسخ
شمال نیوز حیا کن ..باند بازی را رها کن....

چرا همه خبرها را درج نمی کنی
خانمی از ساری 22 فروردين 1397
7
8
پاسخ