.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نماینده ولی فقیه در مازندران؛
توسعه کشور در گرو عملیاتی کردن شعار سال است
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به شعار حمایت از کالای ایرانی، توسعه کشور را در گرو عملیاتی کردن شعار سال دانست.

به گزارش شمال نیوز، آیت الله نورالله طبرسی یکشنبه شب در دیدار با مدیر بنادر امیرآباد و معاونان اظهار داشت: تحقق شعار سال (حمایت از کالای ایرانی) نیازمند مشارکت، همراهی و تلاش آحاد جامعه است و همگان باید در این حوزه تلاش کنند.

وی اظهار داشت: بندر امیرآباد به عنوان ظرفیت بزرگ منطقه با فعالیت های رو به رشدی در حال شکل گیری است و می تواند نقش تعیین کننده ای در اشتغال و رشد اقتصادی داشته باشد.

مدیر بندر امیرآباد هم در سخنانی گفت: بندر امیرآباد به عنوان یک بنگاه اقتصادی رو به رشد با راه اندازی و اعتتاح صنایع و کارخانجات جدید نقش موثری در اشتغال و توسعه منطقه ایفا می کند.

سیاوش رضوانی افزود: تلاش برای حرکت در مسیر عملیاتی کردن شعار سال و حمایت از کالای ایرانی با توسعه زیرساخت های ریلی، ترانزیت کالا و صادرات با قوت دنبال می شود.

وی گفت: هم اکنون بندر امیرآباد با داشتن ظرفیت های مناسب و فراهم بودن تجهیزات و زیرساخت ها، آماده استقبال از سرمایه گذاران داخلی و خارجی است.

وی با اشاره به کسب مقام نخست صادرات بندرامیرآباد در بین بنادر شمال کشور افزود: توجه به صادرات چند بعدی و ایجاد تنوع در محصولات صادراتی از جمله دلایل کسب این موفقیت در کنار تلاش بی شائبه همکاران در بخش های مختلف بوده است.

رضوانی، عمده محصولات صادراتی را محصولات کشاورزی، نمک صنعتی، اکسید آلومینیوم، بنتونیت، گاز بوتان و... عنوان کرد.

وی همچنین از افزایش میزان تخلیه و بارگیری در بندر امیرآباد خبر داد و یادآور شد: این بندر با سه میلیون و ۲۰۰ هزارتن تخلیه و یارگیری در سال ۹۶ نسبت به سال قبل ۴۴ درصد رشد داشته است.

منطقه ویژه اقتصادی بندرامیرآباد به عنوان بزرگترین بندر حاشیه دریای خزر و بندرنسل سوم کشور، افق جدیدی را در شکوفایی اقتصادی شمال کشور گشوده است و می تواند در توسعه اقتصادی منطقه نقش آفرین باشد.

بندرامیرآباد را می توان یکی از موفق ترین بنادر در جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی دانست که با دارا بودن اراضی وسیع پشتیبانی ( ۱۰۶۰ هکتار که قابل توسعه به ۲۱۲۰ هکتار است) به همراه امکانات زیر بنایی وصرفه اقتصادی ناشی از مزایای قانونی مناطق ویژه اقتصادی و معافیت مالیاتی برارزش افزوده بستر مناسب و امنی برای سرمایه گذاری بخش خصوصی داخلی و خارجی باشد./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.943 seconds.