.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اورژانس بابل ۱۴۸۷ ماموریت نوروزی انجام داد
سخنگوی مرکز فوریت های پزشکی بابل از انجام هزار و ۴۸۷ ماموریت ویژه پزشکی ایام نوروز در شهرستان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز،محمد روشن با بیان اینکه اورژانس ۱۱۵ بابل در طرح امداد نوروز ی با شش ایستگاه سلامت، ۱۲پایگاه فعال، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۲۰دستگاه آمبولانس و ۸۸ پرسنل خدمات دهی می کرد از انجام هزار و ۴۸۷ ماموریت پزشکی در این ایام خبر داد.

وی با بیان اینکه ۶۲۵ ماموریت شهری، ۸۲۱ ماموریت جاده ای، ۱۳ماموریت بین مراکز و ۲۸ ماموریت هم در ایستگاه سلامت بوده است افزود: میانگین زمان حضور بربالین بیمار یا مصدومان در طرح امداد نوروزی امسال در حوزه شهر شش دقیقه و میانگین زمان حضور بربالین بیمار یا مصدومان جاده ای هفت دقیقه بوده است.

وی اظهار داشت: در این مدت سازمان اورژانس ۱۱۵ بابل ۴۰۹ ماموریت تصادف انجام داده است و ۷۰۶ بیمار یا مصدومان را به بیمارستان های شهرستان بابل منتقل کردند.

روشن ادامه داد: ماموریت های سقوط از سطح هم تراز و غیر هم تراز ۶۶ مورد، قلبی با ۶۳ مورد، ماموریت تنفسی با ۳۸ مورد و ماموریت مسمومیت با ۹۱۵ مورد دیگر ماموریت ها را تشکیل داده است.

سخنگوی مرکز فوریت های پزشکی بابل، شمار ماموریت های غیرتصادفی را هزار و ۷۸ مورد بیان کرد و گفت:در این طرح هفت هزار و ۱۵۰تماس با مرکز اورژانس گرفته شده است که پنج هزار و ۸۴۴ تماس منجر اعزام به آمبولانس شده، ۵۷۵ تماس مزاحمت تلفنی بوده، ۱۳۱مورد مشاوره بوده و ۶۰۰ مورد هم سایر بوده است./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.175 seconds.