.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تناقض احمدی نژاد و احمدی نژادی ها
در حالی که احمدی نژاد مرتب از وخامت حال بقائی سخن می گوید و حتی اعلام کرده که بقائی در کنار اعتصاب غذا سه روز حتی آب هم ننوشید و خطر حتمی است، اما بقائی از داخل زندان، تماس تلفنی برقرار می کند، پیام می دهد و مصاحبه می کند که شرایط روحی و‌ روانی‌ام بسیار خوب است.

الف:  بررسی کانال رسمی پایگاه اطلاع رسانی دکتر محمود احمدی نژاد نشان می دهد که تنها کار روزمره رئیس جمهور سابق شده اعتصاب غذای بقایی و زندانی شدن مشائی و پرداختن به این موضوعات.

فعالیت احمدی نژاد علیه دستگاه قضائی از زمان بازداشت حمید بقائی در روز سه شنبه 22 اسفند سال گذشته، بیشتر شده است.

در این میان وی علاوه بر پیامهای ویدئویی و تصویری، به نامه نگاری و حتی انتشار مطالب در کانال تلگرامی خود اقدام کرده است.

اما مطالب کانال تلگرامی وی، حاوی نکاتی که خواننده را به سمت و سویی سوق می دهد.

«آقای بقایی به دلیل صلابت در برابر ظلم، از بدو دستگیری و اسارت، اعتصاب غذا کرده است»، «اعتصاب غذای بقایی و هشدار دکتر احمدی‌نژاد»، «نامه ای به رهبر معظم انقلاب درباره وخامت حال آقای حمید بقایی و درخواست صدور دستور قاطع ایشان برای جلوگیری از بروز فاجعه‌ای بزرگ و خسارات جبران‌ناپذیر»، «شروط حمید بقایی برای پایان دادن به اعتصاب غذا و پاسخ دادستان تهران / حمید بقایی دیگر آب نمی‌نوشد»، «تلاش دادیار ناظر زندان برای انصراف بقایی از اعتصاب غذا»، «خطر حتمی است!»، «حمید مظلوم دو روز است که آب هم نخورده و جان شیرین را سند پاکی و حقانیت خود قرار داده است»، «ثانیه ها حیاتی است و جان بیگناهی در معرض خطر حتمی است»، «نذر سلامتی امام زمان(عج) و همه عدالت طلبان»، « پزشکان متخصص: بقایی باید به بیمارستان منتقل شود»، «مخالفت دادستان ؟!»، «مسئولیت هرنوع آسیب به آقای بقایی به عهده مقامات کشور و بویژه مقامات قضایی است»، «روز جمعه ۹۷/۱/۱۰ مصادف با ۱۲ ماه رجب و آستانه میلاد مولای عدالت امیرمومنان(ع) را روزه بگیریم و هزار صلوات تقدیم نماییم»، «آقای بقایی طی سه روز گذشته از نوشیدن آب هم خودداری کرده است»، «آقای بقایی هجده روز است که در اعتراض به ظلم بزرگ دستگاه قضایی در صدور حکم ظالمانه دهها سال زندان برای اتهامات دروغین و بی پایه و اساس نسبت داده شده به وی، دست به اعتصاب غذا زده است»، «چشمان نگران !»، «نگرانی ها از دو روز گذشته و در پی تصمیم آقای بقایی مبنی بر خودداری از نوشیدن آب به شدت افزایش یافته است»، «پیام دکتر احمدی نژاد درپی انتقال حمید بقایی به بیمارستان»، «بقایی در راه زندان»، «هدیه روزانه صد صلوات به امام عصر(عج)».

اینا تنها بخشی از تیترها و مطالبی است که در چند روز گذشته در کانال احمدی نژاد منتشر شده است.

البته ظاهرا همسر بقائی هم در مصاحبه ای گفته که وی در اعتصاب غذای کامل است و آب هم نمی نوشد.

با خواندن این مطالب کانال مذکور، خواننده فکر می کنند بقائی تا کنون مرده است.چرا که وقتی فردی 23 روز لب به غذا نزند و حتی آب هم ننوشد، امکان زنده ماندنش نیست.

دانشمندان ثابت کردند که بدون آب یا ویتامین، ادامه زندگی فقط برای چند روز یا حداکثر یک هفته امکان پذیر است اما سوال این است که چطور بقائی از زمان بازداشت تا کنون 23 روز در اعتصاب غذاست و بنا به ادعای احمدی نژاد وی نه غذا می خورد و نه آب، اما هنوز زنده مانده است؟.

در کنار این تناقض و سیاه نمائی های احمدی نژاد، اظهارات خود بقائی هم جالب است.

بقائی در حالی در اعتصاب غذاست که از زندان پیام می دهد، تماس تلفنی می گیرد و حتی مصاحبه هم می کند.

بر اساس مطلبی که در کانال خود احمدی نژاد منتشر شده، بقائی علاوه بر تماس تلفنی با وکیل خود، در مصاحبه ای اعلام کرده که شرایط روحی و‌ روانی‌ام بسیار خوب است.

بقائی حتی به خبر منتشره از سوی برخی رسانه ها مبنی بر اینکه وی در زندان غذای مفصل خورده، واکنش نشان داد و گفت: فرزند خلف پدرتان نیستید اگر فیلم غذا خوردنم را منتشر‌ نکنید.

اما بقائی در این مصاحبه نه چندان کوتاه گفت که «اظهاراتی که درباره شرایط روحی و‌ روانی نامساعد بنده مطرح شده، چرند و کذب محض است. فشار اعتصاب غذا اگرچه اثرات سخت خود را بر جسم من تحمیل کرده اما شرایط روحی و‌ روانی بنده بسیار خوب است. به نظر می‌رسد اظهارنظرهای کذب درباره شرایط روحی و‌‌روانی بنده اهداف دیگری را دنبال می‌کند. بنده تاکید می‌کنم که در زندان هیچ دارویی مصرف نمی‌کنم و خودکشی هم نخواهم کرد».

این اظهارات بقائی صحت مطالب احمدی نژاد مبنی بر اینکه «ثانیه ها حیاتی است و جان بیگناهی در معرض خطر حتمی است»، «خطر حتمی است»، یا اینکه «نگرانی ها از دو روز گذشته و در پی تصمیم آقای بقایی مبنی بر خودداری از نوشیدن آب به شدت افزایش یافته است» زیر سوال می برد.

سوال این است که فردی که 23 روز در اعتصاب غذا باشد و حتی آب هم ننوشد، و بنا به مطالب کانال احمدی نژاد شرایط جسمی وی، بسیار خطرناک شده، چگونه اخبار رسانه ها را رصد می کند و به مطالب منتشره علیه خود واکنش نشان می دهد؟ چگونه می تواند از زندان تماس تلفنی برقرار کند؟ با وکیل خود صحبت کند؟، پیام می دهد و مصاحبه کند؟.

تناقض احمدی نژاد و احمدی نژادیها شاید در روزهای آینده بیشتر هم شود. روزهایی که وقتی متوجه می شوند این بازیها برای فرار از قانون و اجرای حکم تاثیری ندارد و وی باید به قانون تمکین کند و برای گذراندن حبس و محکومیتش در زندان بماند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 17 فروردين 1397
که چی!!!
هر کاری کنید مردم احمدی نژاد رو دوست دارند وبا این تیتر مطالب ذره ای از مهر مردم نسبت به ایشان کم نمیشود. اندکی صبر سحر نزدیک است

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.187 seconds.