.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پرهیز از واردات بی‌رویه ارقام خارجی
نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر نیاز به واردات بیش از یک میلیون و 200 هزار تن برنج در کشور، گفت: دولت در فصل برداشت محصولات کشاورزی، از واردات بی‌رویه ارقام خارجی خودداری کند تا کشاورزان به سود خود برسند.

به گزارش شمال نیوز، عزت‌الله یوسفیان‌ملا در مراسم نخستین نشاء مکانیزه برنج کشور در بخش دشت‌سر این شهرستان، اظهار کرد: نشاکاری برنج از مهم‌ترین و سنگین‌ترین اقدامات کشاورزی در فصل کاشت است.

وی با اعلام اینکه با مکانیزه کردن کشاورزی بسیاری از فشارها حین عملیات کاشت، داشت و برداشت، افزود: کشاورزان طی سال‌های گذشته برای شخم زدن اراضی کشاورزی از پاها و توان جسمی بهره می‌گرفتند.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: کشاورزان با مشکلات بی‌شمار در عملیات کشاورزی به گذران زندگی پرداختند هر چند در نهایت سودآوری برای کشاورزان نداشته است.

این مسؤول بیان کرد: با توجه به مکانیزاسیون ادوات کشاورزی امید داریم حمایت از کشاورزان با توجه مدیران و مسؤولان ادامه داشته و با ترویج ابزارآلات کشاورزی این روند تداوم می‌یابد.

یوسفیان‌ملا با بیان اینکه در گذشته زنان روستایی همپای مردان در شالیزارها مشغول کشاورزی بودند و به امر منزل هم رسیدگی می‌کردند، متذکر شد: حدود 11 میلیون تن انواع محصولات کشاورزی هر ساله در کشور تولید می‌شود که 3 میلیون تن آن برنج خواهد بود.

وی با تأکید بر نیاز به واردات بیش از یک میلیون و 200 هزار تن برنج در کشور، گفت: دولت در فصل برداشت محصولات کشاورزی، از واردات بی‌رویه ارقام خارجی خودداری کند تا کشاورزان به سود خود برسند./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.101 seconds.