.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معاون اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی مازندران منصوب شد
در حکم ابلاغی از سوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران حسین رنجبران به عنوان معاون اجتماعی و جانشین رئیس این دانشگاه منصوب شد.

به گزارش شمال نیوزبه نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، طی ابلاغی از سوی سید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران، حسین رنجبران به‌عنوان معاون امور اجتماعی و جانشین رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در چهارچوب مشخص‌شده در این حکم منصوب شده است.

تلاش در جهت ایجاد هماهنگی و هم‌افزایی بین معاونت‌ها، مدیریت‌ها، مراکز و همه واحدهای تابعه دانشگاه در تمام استان و تدوین برنامه‌های راهبردی دانشگاه و مشارکت در مدیریت اجرای برنامه‌های مذکور و مشارکت در فرآیندهای نهادهای مختلف درون‌دانشگاهی و ارتباطات برون‌دانشگاهی اعم از وزارتی، استانی و شهرستانی با توجه به چهارچوب اسناد بالادستی به‌ویژه سیاست‌های کلی سلامت ابلاغی مقام معظم رهبری، قانون برنامه ششم توسعه و برنامه‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید ازجمله مواردی است که در این حکم به آن تأکید شده است.

حسین رنجبران پیش از این به‌عنوان قائم‌مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران مشغول به خدمت بود و مدیرکلی دفتر مرکزی حراست سازمان بهزیستی کشور، معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی مازندران و مدیریت فرهنگی این دانشگاه را نیز در کارنامه مدیریتی خود دارد.

 پیش از این فرهنگ بابامحمودی معاونت اجتماعی را به‌عهده داشت، وی اکنون در حکمی به‌عنوان مشاور ارشد رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران مشغول خدمت است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.295 seconds.